Customer Journeys, Omnichannel Engagement, from Customer Interactions to Relationships – meerdere begrippen die het end-to-end traject van een klant met uw organisatie omvatten.
Met de groeiende complexiteit van de digitale wereld en de losse multi-channel contactpunten die daar uit voortvloeien wordt het opbouwen van een dynamische relatie met je klant steeds belangrijker. Klanten verwachten een consistente en éénvoudige ervaring. Door gebruik te maken van optimale, geïntegreerde Customer Journeys gaat u de ervaring van klanten verbeteren, terwijl de efficiëntie van uw organisatie verhoogt.
Registreer nu en kom luisteren naar hoe Genesys met partner DDM Consulting een oplossing biedt voor een efficiënte en zorgeloze geïntegreerde Omnichannel Engagement. Luister naar de praktijk case van Rabobank en VidaXL en hun digital customer engagement. Ervaar tenslotte in een live demo hoe geïntegreerde Customer Journeys werken.
14:15-15:00 Customer Engagement in the Digital World
Richard McCrossan, Solutions Director EMEA, Genesys
15:00-15:30 CX Transformation Journey with Rabobank
Marco Mur, Business Change Manager Online, Rabobank
15:30-15:50 Koffie pauze
15:50-16:30 Het belang van Omnichannel klantcontact en als succes-factor crossborder online retailer VidaXL
Rijk van Ooijen, Manager DDM Consulting Nederland
16:30-17:00 Omnichannel Customer Journeys live demo
Jaap Dijkhuizen, Principal Solutions Consultant, Genesys
17:00-17:10 Wrap up
17:10-18:00 Receptie en networking
