Content Guru heeft vandaag aangekondigd dat het toonaangevende analistenbureau Forrester het heeft opgenomen in The Forrester Wave™: Contact Center as a Service, Q1 2023. Het rapport erkend Content Guru en zijn storm® CONTACT™-oplossing als een ‘strong performer’ en noemde het vanwege zijn solide visie op het aanbieden van omnichannel- en omnidata-oplossingen. Het rapport merkte op dat “Content Guru goed is voor middelgrote tot grote ondernemingen en internationale ondernemingen die belang hebben bij goede beschikbaarheid, schaalbaarheid en het hebben van complexe functionele eisen.”
Forrester’s onderzoek analyseerde 11 CCaaS-providers op 34 criteria. In 2023 werd Content Guru voor het eerst opgenomen in een Wave-rapport.
“Forrester is het nieuwste analistenbureau dat Content Guru erkent en we kijken er erg naar uit om deel uit te maken van de zeer invloedrijke CCaaS Wave”, aldus Martin Taylor, medeoprichter en plaatsvervangend CEO van Content Guru. “De kerncapaciteiten van storm zijn essentieel voor een groeiend aantal aanbieders in zowel de private als de publieke sector die rekenen op de erkende beschikbaarheid, die 99,999% betrouwbaarheid, hoge schaalbaarheid, AI en omnichannelfuncties aanbiedt. We voegen continu nieuwe mogelijkheden toe aan storm en kijken ernaar uit om ons groeiende klantenbestand te ondersteunen bij het leveren van toonaangevende klantcommunicatie.”
Bekijk het volledige rapport hier.