In één uur uw klantcontactproces in kaart
De business consultants en servicemanagers van Mtel zijn nauw betrokken bij de ontwikkeling die contact centers en afdelingen klantenservice doormaken in hun weg naar onderscheidend klantcontact. Een inmiddels herkenbare weg die begint bij een huntgroup op de telefooncentrale en eindigt bij het proactief adviseren van klanten via e-mail, SMS en social media middels een omnichannel strategie. Mtel heeft zijn ervaringen met honderden bedrijven en organisaties samengevat in een klantcontactmodel. Speciaal voor u als professional in de wereld van klantcontact organiseren wij op donderdag 18 februari van 14.00 tot 15.00 uur een webinar over het klantcontactmodel. Klantcontact specialist Fabienne Mongula zal het webinar verzorgen.
Aan het eind van dit webinar:
- Heeft u inzicht in uw complete klantcontactproces
- Weet u op welke onderdelen er snelle verbeteringen te halen zijn
- Heeft u gehoord hoe andere organisaties het klantcontactproces hebben ingericht
Iets voor u?
Dit webinar is voor verantwoordelijken en professionals op het gebied van klantcontact binnen organisaties van 5 tot 250 klantcontact medewerkers.
Datum en tijd
Datum: Donderdag 18 februari
Tijd: 14.00 uur tot 15.00 uur
Aanmelden
Meld u direct aan via onze website. Deelname aan het webinar is kosteloos. Nadat u zich heeft aangemeld ontvangt u een bevestiging per e-mail. Hierin staan instructies om aan het webinar deel te nemen.
Mocht u onverwachts niet kunnen deelnemen aan het webinar? Geen probleem! Als u zich inschrijft sturen wij u achteraf het webinar toe.