Customer experience, klantbeleving, customer journey mapping, waarde leveren voor de klant….. u hebt het allemaal voorbij zien komen afgelopen jaar. Bent u zelf al actief begonnen met het toepassen van de customer experience-principes in uw organisatie? De dagelijkse praktijk kan weerbarstig zijn…..
Start in 2016 met uw eigen customer experience plan van aanpak voor uw organisatie en zet de eerste stap. Schrijf u vandaag nog in voor de postdoctorale opleiding Customer Experience en leer stapsgewijs in een periode van 4 maanden hoe u een intentionele, gedifferentieerde en waardevolle klantbeleving kunt bieden. Altijd en overal.
Leer het verschil te maken ten opzichte van uw concurrent want goede producten en diensten zijn inmiddels een commodity. Dat is onvoldoende om u als bedrijf mee te onderscheiden. Om aanbevelers te creëren moet u in kunnen spelen op de emotionele beleving: ‘share of mind’ leidt tot ‘share of wallet’.
Ook in januari 2016 start Beeckestijn Business School weer met de postdoctorale opleiding Customer Experience & Multichannel Management. Meer weten? Neem contact op met Beeckestijn Business School, kijk op de website voor meer informatie over deze opleiding, download het whitepaper over de business case van Customer Experience of volg gratis een proefcollege.