In het tweede onderwerp tijdens de eerste uitzending van het Klantcontact Café op 10 december a.s. gaat Roelof Hemmen in gesprek met Koen Spruijt, Manager GGD lijn voor de operatie bij het landelijke coronatest-afsprakennummer. Met een groei naar bijna 6000 inbound agents in grofweg een halfjaar tijd zijn er natuurlijk lessen te leren. Dit soort monsterklussen komen niet vaak voorbij! Waar liep Koen tegenaan en hoe ziet de toekomst van de afsprakenlijn er uit?
Dit en meer bespreken we met Koen én de andere tafelgasten tijdens de eerste uitzending van het Klantcontact Café! Wil je weten wie de andere tafelgasten zijn (en met welke onderwerpen), blijf onze website en social media kanalen aankomende weken dan volgen!
Over Klantcontact Café
Het Klantcontact Café is dé talkshow voor klantcontact professionals uit Nederland en België. Presentator Roelof Hemmen interviewt hierin interessante gasten uit de klantcontactsector met spraakmakende onderwerpen en actualiteiten. Journalistiek, scherp en inhoudelijk.