Klanten worden steeds veeleisender en gebruiken meer kanalen om in contact te komen met organisaties. René Frijters (Oprichter en Directeur) vertelt hoe Knab een hoge klanttevredenheid scoort en hoe zij deze groei hebben gerealiseerd. Kom daarna in gesprek met Daan Noordeloos hoe hij bij Transavia de customer journey heeft ingericht. Verder zullen twee medewerkers van Mtel hun licht laten schijnen op verschillende bewegingen in de markt en hoe Mtel daarin een rol kan spelen. Manager R&D Patrick Storms (Mtel) vertelt hoe je omnichannel toepassingen op een goede manier kunt inzetten. Tot slot zal Bas Verhoeven (Sr. Business Consultant Mtel) u alles vertellen over een hot topic in klantcontact: klantherkend routeren.
Onderwerp: Klantgericht ondernemen
Datum: 9 december 2015
Tijd: 17.30 uur – 21.00 uur
Locatie: InnStyle – Herenweg 53 Maarssen
Aanmelden: Klik hier om u aan te melden
Kosten: Gratis
Net als vorig jaar zal het sfeervolle Inn Style de locatie verzorgen. Met een vol programma en een record aantal aanmeldingen zijn er voldoende ingrediënten om er een succesvolle avond van te maken. Met deelnemers uit verschillende branches zijn er ook veel netwerkmogelijkheden en dit kunt u doen onder het genot van een hapje en drankje. De dag zal in goede banen worden geleid door Maarten Bouwhuis (Presentator BNR Klantenshow), die de openingspresentatie verzorgt en zal optreden als dagvoorzitter.
Sprekers
René Frijters – Oprichter en Directeur Knab
Klantgericht ondernemen
Knab is de meest klantgerichte bank van Nederland. Gebouwd samen met klanten en een groot aantal professionals. Denken vanuit het belang van de klant, transparantie en groot gemak (i.p.v. bureaucratie) zijn de belangrijkste pijlers van het concept. René Frijters (Oprichter en Directeur Knab) deelt zijn ervaringen op het gebied van klantgericht ondernemen. Hoe scoor je hoge klanttevredenheid als je met een grote klantenkring te maken hebt?
Patrick Storms – Manager Research & Development Mtel
Mtel’s omnichannel diensten
Hoe zet je omnichannel op een goede manier in om de dialoog met je klant aan te gaan? Patrick Storms (Manager Research & Development Mtel) vertelt aan de hand van een live demonstratie welke omnichannel diensten van Mtel u kunt inzetten om uw klantcontact te optimaliseren. Hij laat zien hoe de klant wordt herkend en welke slimme dingen Mtel hiermee doet.
Daan Noordeloos – Manager Marketing & Customer Strategies Transavia
Customer journey
Transavia is een Nederlandse low cost luchtvaartmaatschappij en chartermaatschappij. De presentatie van Daan Noordeloos is een vlucht door de klantbeleving van Transavia bedoeld om u te inspireren met de mogelijkheden van een goed onderbouwde klantstrategie en tegelijk te relativeren door feit en veronderstelling van elkaar te splitsen.
Bas Verhoeven – Sr. Business Consultant Mtel
Klantherkend routeren
Een klant wil gewoon direct, snel en in één keer geholpen worden met zijn probleem, zonder lange en moeilijke keuzemenu’s. Maar hoe zorg je er nou voor dat je dit realiseert zonder torenhoge kosten en zonder dat het ten koste gaat van de klanttevredenheid? Klantherkend routeren is hiervoor de oplossing. Op basis van voorbeelden uit de praktijk geeft Bas Verhoeven u een goed inzicht in praktische toepassingen en de juiste manier om hiermee te starten.