Webcare is tegenwoordig veel meer dan het beantwoorden van vragen via social media. Het is een strategisch onderdeel van je organisatie dat bijdraagt aan klanttevredenheid, reputatiemanagement en zelfs sales. Je hebt hiervoor een platform nodig waarmee je alle digitale klantinteracties vanaf één centrale inbox kunt beheren. Vanuit dit platform beantwoord je snel en efficiënt berichten. Maar je kunt ook je social media berichten publiceren en je krijgt inzicht in wat er online over jouw organisatie wordt gezegd. Klinkt logisch toch? Daarom is dit whitepaper een echte aanrader om even goed door te nemen.
In dit whitepaper 'Webcare is meer dan online klantenservice' ontdek je namelijk:
- Hoe je het inzet voor proactieve service en het signaleren van koopsignalen.
- Welke kanalen het meest geschikt zijn voor jouw doelgroep.
- Hoe je het effectief organiseert binnen je team.
- Hoe je met rapportages continu kunt verbeteren.
Of je nu werkt in klantenservice, marketing of communicatie, dit whitepaper – aangeboden door Spotler – helpt je om webcare naar een hoger niveau te tillen.
—