We zijn momenteel beland op de piek van een (nieuwe) digitale golf. Om precies te zijn hebben we het over de golf van automatisering, connectiviteit én kunstmatige intelligentie (AI). Met deze 6 to do’s zorg jij voor een optimaal service proces. Met … Lees verder
Gids voor het opstellen van een business plan voor het Cloud Contact Centre
Wil je naar de cloud overstappen, dan moet je weten wat de echte besluitvormingsfactoren zijn. Alleen dan levert je overstap de gewenste resultaten op. Deze gids helpt je een business case uit te werken, waarin je de voordelen en uitdagingen … Lees verder
Over cloud contact centers Feit of fictie?
Veel voordelen van de cloud zijn inmiddels voor iedereen duidelijk. Toch bestaan er nog ongegronde en tegenstrijdige geruchten, die tot misverstanden en onzekerheid kunnen leiden. Wij scheiden de feiten van de fictie en helpen je zo de juiste keuze … Lees verder
Download gratis: Gids “In 9 stappen naar een efficiënt klantproces”
Download onze gratis gids ‘In 9 stappen naar een efficiënt klantproces’ en lees alles over het stellen van de juiste doelen en prioriteiten om jouw klantproces zo optimaal mogelijk in te richten. De gids biedt aan de hand van een customer journey … Lees verder
Strategie bij Mid- en backoffice outsourcing
Strategische overwegingen bij Mid- en backoffice outsourcing De huidige markt is zeer uitdagend voor bedrijven die te maken hebben met grotere informatiestromen. Denk aan verzekeraars, gezondheidszorg, energiebedrijven, banken en andere financiële … Lees verder
Modernizing Your Methods & Approach to Customer Feedback
Today’s Customers Are Everywhere (and We Mean Everywhere). Whether they’re waiting in line at a traditional brick-and-mortar location, browsing your webpage, or viewing an ad on instagram, consumers interact with your brand in countless ways and … Lees verder
The Nine Habits of Leading Customer Feedback Managers
Gathering customer feedback is the only way for a company to truly know and understand its customers’ needs, wants, concerns, and issues, as well as create more and lasting value for them. However, while most companies receive customer feedback, … Lees verder
Whitepaper: Klantcontactprofessionals op locatie. Wanneer kies je daarvoor?
Wanneer kies je voor insourcen, uitzenden of wanneer is outsourcen toch een betere oplossing? Dit whitepaper geeft inzicht in de beweegredenen om te insourcen en waar jij als organisatie op moet letten voordat je deze beslissing maakt. Na het lezen … Lees verder
Whitepaper: Insourcen, outsourcen of “the best of both worlds”?
Er zijn veel verschillende manieren waarop organisaties hun klantcontact beleggen. Toch is het niet altijd makkelijk om een keus te maken tussen al deze opties. Hoe maak je een keuze die aansluit bij de wens van jou en jouw klant? In dit eerste deel … Lees verder
Hoe bied je je klanten een ultieme klantervaring?
Laten we er niet omheen draaien: klanten zijn verwend. Het digitale tijdperk heeft ervoor gezorgd dat we altijd met elkaar in verbinding kunnen staan en dat doen we dus ook. En daarbij maken we geen verschil meer tussen het contact met vrienden of … Lees verder