Codelogic, ontwikkelaar van Steam-connect klantcontact software, beschikt sinds 2016 over de waardevolle ISO 9001 en ISO 27001 certificaten. Deze certificaten ondergaan elk jaar een externe audit en eens in de drie jaar vindt hercertificatie … Lees verder
Codelogic neemt Duitse partij over
Beverwijk, 28-12-2020 – Het is bekend dat Codelogic groeit en internationale ambities heeft. Na de overname van een telecompartij eerder dit jaar, is de volgende overname een feit. In het staartje van 2020 neemt Codelogic het bedrijf Enterprise … Lees verder
Codelogic 8x FD Gazelle op rij
Beverwijk, 3 november 2020 - Ook dit jaar mag Codelogic zich FD Gazelle noemen, voor het 8e jaar op rij. De FD Gazellen awards worden al 17 jaar door Het Financieele Dagblad uitgereikt aan de snelstgroeiende bedrijven van Nederland. Daniël … Lees verder
CODELOGIC EN OBI4WAN ZETTEN DE CONTACTWERELD OP Z’N KOP
Codelogic en OBI4wan hebben sinds twee jaar een intensieve samenwerking met elkaar. De recente uitrol van WhatsApp Business op Steam-connect is één van de vruchten van de samenwerking. Daniël Cools, CCO van Codelogic, en OBI4wan-CEO Alexander de … Lees verder
New business door chat in tijden van Corona
Mister Sales zette nieuwe deur open toen een andere dichtging Vrijwel iedere sector zag half maart zijn sales van het ene op het andere moment instorten, ook telemarketingbedrijven. Mister Sales weigerde bij de pakken neer te gaan zitten … Lees verder
BETROUWBAAR, INNOVATIEF EN ONDERNEMEND
Het zijn mooie tijden voor Codelogic en hun klantcontactplatform Steam-connect. Het aantal klanten groeit nog steeds en dat geldt ook voor de software die onlangs is uitgebreid met kantoortelefonie. “We zijn een volwaardige, stabiele partij in de … Lees verder
Samen op het juiste spoor
Telefonisch verkopen zit in de lift: door de coronacrisis is deur- tot-deur-verkoop niet mogelijk maar mensen zijn wel veel aan huis gebonden. Er is vaker tijd voor een gesprek en ondanks het grote aantal gesprekken zijn er minder klachten. Dat is … Lees verder
Persbericht – Codelogic breidt bedrijfsactiviteiten uit door overname telecompartij
Beverwijk, 18-05-2020 – Dit voorjaar heeft het concern waaronder Intovoice en Codelogic (met klantcontactsoftware Steam-connect) vallen, telecompartij Combird overgenomen. Met deze overname breidt zij haar bedrijfsactiviteiten uit met een eigen … Lees verder
Corona-crisis versnelt keuze voor multi-channel dienstverlening binnen klantcontact
De eerste maatregelen ter voorkoming van de verspreiding van COVID-19 zijn inmiddels al weer meer dan 10 weken geleden afgekondigd. Inmiddels zijn we al ruim 8 weken volop thuis aan het werk en lijkt de rust terug te keren. Waar in de eerste weken … Lees verder
Callcenter altijd productief door thuiswerkende agents
Stel, je hebt een callcenter of klantcontactafdeling. Net als veel bedrijven ben je genoodzaakt om jouw medewerkers thuis te laten werken om te voorkomen dat jouw medewerkers ziek worden of het Coronavirus verspreiden. Je wilt echter ook dat jouw … Lees verder