Eventim Nederland is de online ticketshop voor musicals, concerten, theatervoorstellingen, sportevenementen en popfestivals. Zij zijn tevens de officiële verkooppartner van Stage Entertainment en DeLaMar. Klanten kunnen terecht bij het Customer … Lees verder
Belt jouw bedrijf al met Teams?
Microsoft Office 365 is een van de meest gebruikte kantoorsoftware pakketten. Grote kans dat jouw bedrijf daar ook mee werkt. En dat jij en je medewerkers dus vaak via Teams vergaderen en contact onderhouden. Maar bellen jullie ook al met Teams? Niet … Lees verder
De volgende stap in de digitalisering van klantcontact
Digitalisering van klantcontact is de toekomst. Tijd is geld en digitale kanalen zijn efficiënter en dus goedkoper voor bedrijven. Maar wat doe je dan met het voice-kanaal? Want soms is iets inspreken nou eenmaal makkelijker dan typen. Ook daar is nu … Lees verder
Sound of Data klantenservice onderzoek 2022
Welk klantenservice kanaal is het populairst? In welke branche nemen consumenten het meest contact op met de klantenservice? Doen ze aankopen bij een webshop als deze alleen via social media of chat bereikbaar is? Deze en meer vragen stelden wij … Lees verder
De omnichannel klantcontact platform gids
Klantenservice begon ooit met persoonlijke service in een winkel en per telefoon. Sindsdien is het aantal kanalen exponentieel gegroeid. E-mail, messaging, sociale media, live chat, chatbots, videochat. En wie weet wat er nog gaat komen. Veel … Lees verder
Complete gids over internationale klantenservice telefoonnummers
Wanneer je met je e-commerce de grens overgaat is een telefoonnummer waarop je klanten je kunnen bellen voor hulp of advies onmisbaar. Wanneer je internationaal actief bent, heb je extra telefoonnummers nodig: ten minste één voor elk land waar je … Lees verder
Waar let je op bij het kiezen van een omnichannel platform?
Omnichannel klantenservice is hot. Organisaties willen bereikbaar zijn op de kanalen die hun (potentiële) klanten graag gebruiken. En de interacties op die kanalen makkelijk beheren. Liefst in een tool zodat medewerkers niet tussen verschillende … Lees verder
7 voordelen van een omnichannel klantenservice platform
Met een omnichannel klantenservice platform beheer je de interacties van je verschillende kanalen op één plek. Dus geen tool per kanaal zoals bij multichannel klantenservice, maar één tool voor alle kanalen. En dat levert een hoop voordelen … Lees verder
Click, Call & Collect: makkelijk en snel
Call & Collect; terug van weggeweest. Nu we wederom in een lockdown verkeren, grijpen veel winkels de mogelijkheid aan om wat extra omzet te genereren. Maar de customer journey is vaak niet heel soepel, vooral bij merken met meerdere … Lees verder
Wat is Bring Your Own Carrier (BYOC) en hoe kan jouw bedrijf ervan profiteren?
Bring Your Own Carrier (BYOC – Neem je eigen carrier mee) is de nieuwste trend in telecom. Het maakt het makkelijker voor bedrijven om belkosten te verlagen, meer controle te krijgen over je belverkeer (in- en outbound), wereldwijde dekking te … Lees verder