Telefonie en videobellen zijn de voice kanalen. Hier heb je 1-op-1 persoonlijk contact, want je hoort en/of ziet elkaar. Social media, live chat, chatbots en e-mail zijn written kanalen. Hier vinden alle interacties in geschreven vorm plaats. Minder persoonlijk, maar wel makkelijk omdat het sneller tussendoor kan.
Als bedrijf wil je beide soorten kanalen aanbieden, in welke vorm, prioriteit en toegankelijkheid dan ook. Dat draagt bij aan de beeldvorming van je merk. Sound of Data is partner van Seamly die conversational interface mogelijk maakt.
Waar je klant kan bellen met iemand die gevoelsmatig een mens lijkt, spreekt hij/zij eigenlijk met een chatbot die in de kennisbank opzoekt wat de klant nodig heeft en het telefoongesprek snel en efficiënt beantwoordt. Er is zelfs een automatische spraakvertaling mogelijk, zodat de klant de optimale gebruikservaring heeft!
Try
Probeer nu de gratis demo uit. Deze demo werkt door te bellen. Heb je vragen over wat een bot allemaal kan overnemen van een agent? Wat 0800- nummers zijn? Stel de vragen aan de gratis demo!
Conversation
Ga in gesprek met ons om te kijken welke toegevoegde waarde voice AI kan hebben in je contact center. Wil je bijvoorbeeld de wachttijden verkorten of informatie opvragen voor het gesprek.
Database
Zijn er vragen die regelmatig terug komen? Luister naar je voorgaande gesprekken en neem de vragen en antwoorden die regelmatig terugkomen op in de databank die aan de bot is gekoppelt. Maak van de klant een koning!
Launch
Nu is het tijd voor de installatie en lancering van het telefoonnummer. Laat dat maar aan ons over! Als expert in callcenter telefonie (ruim 30 jaar) zorgen wij ervoor dat de nummers werken met voice AI.
Voordelen?
- Live in 4 weken
- Hergebruik technologie
- Geen development
- Bespaar kosten