Naarden, 6 april 2020 – Wereldwijd hebben organisaties moeite door de aanpassingen aan de COVID-19 pandemie om zowel tegemoet te komen aan de stijgende vraag naar contact als de veiligheid van medewerkers te garanderen. Om hen te helpen … Lees verder
Genesys Cloud nu beschikbaar op AWS Marketplace
Genesys, wereldwijd leider in cloud customer experience en contact center oplossingen, kondigt aan dat Genesys Cloud nu beschikbaar is op AWS Marketplace, een digitale catalogus met duizenden softwareaanbiedingen van onafhankelijke software … Lees verder
Microsoft en Genesys breiden partnership uit
Genesys Engage on Microsoft Azure is een nieuw betrouwbaar en veilig cloudaanbod voor een gemakkelijke transitie naar de cloud voor grote ondernemingen Microsoft Corp. en Genesys hebben hun partnership uitgebreid en bieden daarmee voor … Lees verder
Genesys introduceert ‘Experience as a Service’ voor echte personalisatie
Genesys®, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, verandert de naam van het software-as-a-service aanbod van PureCloud naar Genesys Cloud. Deze verandering past bij de ontwikkeling van het … Lees verder
Internationaal Customer Experience Event van Genesys in Amsterdam
Genesys, wereldwijd leider in omnichannel experiences en contact centeroplossingen, organiseert op 10-12 september in AmsterdamG-Summit Europe. De Beurs van Berlage is de plek waar het sterke ecosysteem van klanten, partners en technologische … Lees verder
Genesys PureCloud breidt spraakopties uit in België
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, breidt het PureCloud-platform uit met PureCloud Voice, waarmee klanten vanuit de PureCloud-omgeving zelf telefoonnummers kunnen kopen en … Lees verder
Genesys kiest voor ervaren nieuwe CEO
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel oplossingen voor customer experience en contact centers, stelt per direct Tony Bates aan als nieuwe CEO. Hij volgt Paul Segre op die voorzitter van de Raad van Bestuur wordt van het bedrijf. … Lees verder
Cloud grootste groeifactor voor Genesys in 2018
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, maakt bekend dat de wereldwijde cloudverkoop in 2018 met 32% is gestegen ten opzichte van het jaar daarvoor. De groei in cloudomzet geldt … Lees verder
Driedubbele groeicijfers voor Genesys PureCloud
Genesys, (www.genesys.com) rapporteert met het bereiken van bijna 1300 klanten een recordmomentum voor het PureCloud platform, een unified, all-in-one oplossing voor customer engagement en zakelijke communicatie. In de eerste drie kwartalen van 2018 … Lees verder
Primeur: Genesys Workforce Management met AI voor de snelste en meest accurate forecasting
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in oplossingen voor omnichannel customer experience en contact centers, introduceert vandaag als eerste in de branche een forecasting en schedulingservice voor workforce management op basis van artificial … Lees verder