Elke dag maken we eindeloos veel beslissingen. Sommige beslissingen nemen we bewust en andere weer onbewust. Beslissingen maken we in een split second. Vinden we iets goed of slecht. Zo ook in klantcontact. De eerste indruk is bepalend. Maar hoe ga … Lees verder
WebRTC en wat betekent dat in klantcontact
Onlangs zijn in het artikel ‘Hoe de Customer Service verandert in 2016’ drie ‘technieken’ besproken die invloed gaan uitoefenen op de communicatie met organisaties en hun customer service. In dit artikel gaan we dieper in op WebRTC en de invloed op … Lees verder
Sodexo: Hoe volledig klantinzicht bijdraagt aan het versterken van een optimale klantbeleving
Het analyseren van zowel actuele- als historische rapportages voorkomt problemen, omdat knelpunten in het klantcontact tijdig kunnen worden gesignaleerd. Als relevante (management)informatie kan worden ontsloten aan klantcontactmedewerkers ontstaat … Lees verder
MoneYou: Gefaseerd groeien naar optimaal klantcontact
Een optimale vorm van klantcontact binnen een organisatie is en blijft noodzakelijk om een optimale klantbeleving te stimuleren. De klant is veeleisend, mobiel en altijd online. MoneYou bouwde stapsgewijs aan een optimaal klantcontact. Gianni … Lees verder
Communicatie-integratie en de voordelen voor klantcontact
In de Customer Service wordt er steeds meer nagedacht over communicatie-integratie. De communicatie tussen klant en organisatie evolueert immers de laatste jaren steeds sneller. Niet alleen door de diversiteit in communicatiekanalen waar de klant uit … Lees verder
Hoe de Customer Service verandert in 2016
In dit artikel wordt ingegaan op de drie ‘technieken’ die invloed gaan uitoefenen op de communicatie met organisaties en hun customer service. NFC NFC staat voor Near Field Communication. Door middel van NFC kunnen snel en contactloos gegevens … Lees verder
Customer Service en het Internet of Things
Verandering van spijs doet eten. Een oud gezegde, maar een waarheid als een koe. Verandering is goed. Zonder verandering zou iedereen nog in een berenvel rondlopen. Ook in customer service is er veel veranderd. Het staat nu voor de grootste … Lees verder
Ligt uw contactcenter op koers van de doelstellingen
In één van onze vorige artikelen hebben we het over de Service Level Afspraken (SLA) gehad. Dit artikel gaat over KPI’s (Kritische Prestatie Factoren). Wikipedia omschrijft KPI’s als: Kritieke Prestatie-Indicatoren (ook wel kritische in plaats van … Lees verder
Klantcontact Robot: Op de automatische piloot naar een optimale klantbeleving
Altijd bereikbaar zijn voor uw klanten is niet altijd mogelijk. 24/7/365 open zijn is op dit moment voor slechts een zeer klein gedeelte van de markt een feit. Geautomatiseerd klantcontact lijkt een oplossing te kunnen worden voor organisaties om ook … Lees verder
Nog maar 10 wachtenden….
In ons vorige blog hebben we de frustratie van lange wachttijden en de eerste stap naar optimaal klantcontact beschreven. In deze blog gaan we in op de volgende stap. Nog maar 10 wachtenden voor u…. We zijn op de goede weg. In deze uitleg heeft … Lees verder