AANMELDEN In 2020 zal 85% van het contact met klanten gaan zonder menselijke tussenkomst. Daarom organiseert Content Guru op 11 oktober in samenwerking met OBI4wan, DDM Consulting en KPN een Kennisevent over Artifical Intelligence en … Lees verder
Whitepaper Content Guru: Wendbaar klantcontact met applicatie-integratie
Voor veel organisaties is het realiseren van wendbaarheid een enorme worsteling. Een groot deel van die worsteling gaat over de wisselwerking tussen IT en de business. Die wisselwerking komt met name aan de ‘voorkant’ van organisaties tot … Lees verder
Storm platform genomineerd voor de Computable Awards 2018
Ict-vakblad Computable heeft het project storm-platform van Feenstra genomineerd voor de Computable-Awards als één van de vijf ict-projecten in het grootbedrijf. De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens een spectaculaire show op 30 … Lees verder
Content Guru BV officieel ISO 27001 gecertificeerd
Content Guru BV heeft het internationale standaard ISO 27001 certificaat behaald. Met deze certificering waarborgt Content Guru BV op de juiste wijze haar informatiebeveiliging. Het ISO 27001 certificaat is de hoogste internationale standaard voor … Lees verder
DMG benoemt Content Guru wederom als toonaangevend cloud contactcenter-leverancier
Content Guru is in het DMG Consulting ‘Cloud-Based Contact Center Infrastructure Market Report 2017-2018’ voor de derde maal achtereen benoemd als één van de aanbevolen en grootste leveranciers van cloudgebaseerde contactcenter-oplossingen. Lees … Lees verder
Met storm werkt Feenstra gericht aan een optimale klantbeleving
Feenstra N.V. heeft onlangs gekozen voor het storm-platform van KPN en haar partner Content Guru om het gehele contactcenter te vervangen. Feenstra heeft als doel om het beste servicebedrijf te blijven, een uitstekende klantbeleving te kunnen bieden … Lees verder
Met de keuze voor storm kan G4S de klant veilig te woord staan
G4S maakt voor haar onderdelen Cash Solutions en Security Services sinds kort voor het contactcenter, IVR en de kantoortelefonie gebruik van het storm Cloud Contact Center-platform van KPN en haar partner Content Guru. Met deze oplossing kan G4S de … Lees verder
Gartner positioneert Content Guru opnieuw als Challenger
Gartner, ’s werelds toonaangevende onderzoeks- en adviesbureau, heeft opnieuw onderzoek gedaan naar 10 Contact Center as a Service aanbieders in West-Europa op basis van criteria als ‘ability to execute’ en ‘completeness of vision’. Content Guru is … Lees verder
Een middag inspiratie: De impact van een transitie op mens, middelen, processen en privacy
Op woensdag 11 oktober bent u als klantcontactprofessional van harte welkom bij het Kennisevent Transitie naar de Cloud. Een middag waarbij gastsprekers van Microsoft, Randstad, Feenstra, UK Power Networks, Planmen en De Klantenservice Federatie u … Lees verder
Vol vertrouwen in de Cloud
De cloud is ‘here to stay’. Steeds meer bedrijven maken gebruik van steeds meer verschillende clouddiensten. Er zijn maar een paar bedrijven die een full cloud strategie hebben (zoals PostNL of Dela). De meeste organisaties maken echter nog steeds … Lees verder