De storm® cloud-communicatie oplossing van Content Guru is geverifieerd om ‘Citrix Digital Workspace Solutions’ te verbeteren. Content Guru, aanbieder van cloud contactcenter en Customer Experience-technologie, bevestigt dat zijn … Lees verder
Content Guru en Wavenet bundelen krachten
Met deze samenwerking helpen ze de klantenservice van DVLA naar de cloud. Europa’s marktleider op het gebied van cloud contactcenter technologie, Content Guru, heeft zijn nieuwe samenwerking aangekondigd met de vooraanstaande Britse … Lees verder
Zó integreer je Microsoft Teams met je contactcenter
Het is essentieel om de front- en backoffice-systemen op elkaar af te stemmen en medewerkers in staat te stellen de beste klantenservice te leveren. De professionals van vandaag gebruiken hiervoor met hun partners en klanten een groot aantal … Lees verder
Hoe veilig is een Chatbot? Dit is wat je moet weten!
Naar aanleiding van een recent onderzoek is gebleken dat 35% van onze klanten de interactie met chatbots als veilig ervaart. 21% is het er helemaal mee eens. [1] Omdat consumenten steeds vaker verschillende kanalen gebruiken voor vragen en … Lees verder
De toekomst van klantcontact – 3 trends voor 2021
Wat een jaar was 2020 voor onze branche! Corona heeft ervoor gezorgd dat medewerkers bijna allemaal thuis moesten gaan werken en managers werden gedwongen de inzet van technologie en het gebruik van data te herzien om hun klanten zo goed mogelijk van … Lees verder
Content Guru gepositioneerd als Challenger in het Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service
Content Guru, wereldwijd leverancier van contactcenter oplossingen vanuit de cloud, is door Gartner gepositioneerd in het Challenger-Quadrant van het 2020 Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service (CCaaS)1. Deze beoordeling door … Lees verder
Waarom heeft uw contactcenter UC (Unified Communications) nodig?
Corona heeft de manier waarop we werken en daarmee ook de manier waarop we communiceren veranderd. Tools zijn er in overvloed, maar met zoveel keuze is het ongelooflijk uitdagend om gesprekken op verschillende platformen bij te houden. Zelfs de … Lees verder
‘Thuiswerken is niet zaligmakend’
Interview met Leon Siepman en Cocky Vermaat (Fleurop); De Klantenservice van Fleurop heeft het nog nooit zo druk gehad als de afgelopen maanden! Een groot deel van de bestellingen moesten ook nog eens door het Klantenservice team verwerkt … Lees verder
Interview François Vluggen (Moneyou); ‘Thuiswerken is nu ook een optie voor ons’
Afgelopen maand is de klantenservice van Moneyou door het coronavirus vanuit huis gaan werken. Voor 40 klant adviseurs moest in korte tijd een thuiswerkplek worden ingericht. Francois Vluggen, Manager Client Services bij Moneyou, vertelt hoe deze … Lees verder
Content Guru breidt zijn team uit om wereldwijd verder te groeien
Content Guru, de toonaangevende Cloud Contactcenter (CCaaS) en Customer Engagement provider, heeft een nieuwe Sales Director voor de UK en Ierland aangenomen. Daarnaast zijn ook een Global Director Partnerships en twee Sales Directors in belangrijke … Lees verder