Een tweede kans voor een eerste indruk Nog niet zo lang geleden waren aflossingsvrije hypotheken de normaalste zaak van de wereld. ‘Je was gek als je het niet deed,’ aldus een komische Pieter Derks in zijn recente column op Radio 1. Inmiddels is … Lees verder
Hoe conversational automation de klantervaring transformeert
In een steeds digitaler wordende wereld verwachten consumenten altijd en overal met bedrijven in contact te kunnen treden. Chat, messenger en whatsapp (en straks wellicht ook voice-gedreven digitale platformen?) worden een steeds belangrijker … Lees verder
Digitale interactie: hoe marketing en service samen merkbeleving en conversie realiseren
Digitale kanalen zijn een onmisbare schakel geworden in het realiseren van de ultieme klantervaring. Maar digitale interactie gaat veel verder dan alleen het pushen van goede content en het reactief oplossen van klantverzoeken. Door proactief aan de … Lees verder
Webhelp wint gerenommeerde European Market Leadership Award van Frost & Sullivan
Een sterke focus op ‘agile’ customer experience (CX) oplossingen heeft ervoor gezorgd dat Webhelp in de zeer competitieve Europese markt is blijven groeien. De ontwikkeling van de Webhelp organisatie in de markt voor klantcontact outsourcing is nu … Lees verder
Social listening: een data-walhalla voor marketeers
Wil je als marketeer dat je merk top of mind blijft, dan moet je continu zorgen voor relevante content, campagnes en proposities. Daarvoor moet je exact weten wat er speelt onder je doelgroep. Je gaat daarom ongetwijfeld regelmatig in … Lees verder
Privacy waarborg label GOUD voor Webhelp
Webhelp heeft met succes de Privacy Waarborg Security Check doorlopen. Onze organisatorische informatiebeveiliging is geaccrediteerd met het beveiligingslabel Goud. De informatiebeveiliging is geborgd binnen onze organisatie en het beleid met … Lees verder
DPC kiest Webhelp als nieuwe partner voor publieksvoorlichting informatie rijksoverheid
Webhelp gaat per februari 2019 alle publieksvoorlichting vanuit de Dienst Publiek en Communicatie (DPC) uitvoeren. DPC heeft middels een aanbesteding bewust gekozen voor een innovatieve partner met ruime ervaring in de dienstverlening voor de … Lees verder
Webhelp wederom hoofdsponsor van Challenge Mont Ventoux
Webhelp Nederland sponsort al een aantal jaren het goede doel Join4Energy, aangezien sport en samenleving bij Webhelp hoog in het vaandel staan. Daarom doen ook in 2018 medewerkers van Webhelp mee aan de Challenge Mont Ventoux, georganiseerd door de … Lees verder
Micromomenten vormen de customer journey
Aan het woord in deze blog: Thomas Blankvoort, Director Business Development bij Webhelp en tevens General Manager van Xtrasource en Netino. Hij verwoordt de kijk van Webhelp op wat 2018 gaat brengen. “Ik ben van mening dat wij ons in Nederland … Lees verder
Customer Care in Suriname is gewoon geworden
Het lijkt alweer een eeuwigheid geleden toen ik in 2004 voor het eerst landde in Suriname. Niet voor werk zoals al die keren daarna, maar voor een vakantie van een land dat ik nauwelijks kende. De mensen, de cultuur en de Nederlandse taal zo ver van … Lees verder