Weet jij wat alle mogelijkheden zijn van Virtual Reality (VR) en Augmented Reality (AR)? Het zijn op dit moment hot topics. Wouter van den Bijgaart gaat in gesprek met Bart Meerdink in deze nieuwe podcastaflevering van Studio Beeckestijn. VR en de … Lees verder
Leer een succesvolle e-mailstrategie opzetten
Michael leert je de belangrijkste punten om je resultaten via e-mailmarketing automation te verhogen. Hij behandelt het maken van e-maildoelstellingen, het beoordelen van Customer journeys en de waarde van interactieve user experiences. Daarnaast … Lees verder
De CX en marketing skills die jij nodig hebt
Binnen het marketing en CX vakgebied is er een stijgend aantal managers en professionals werkzaam. Om waarde toe te voegen aan organisaties en klanten hebben marketeers bepaalde skills nodig. Maar welke skills zijn essentieel voor marketeers? Dat … Lees verder
Data science podcast
Weet jij wat de ontwikkelingen zijn op het gebied van data science? Is er vooruitgang? Waar gaat data kwaliteit eigenlijk over? Er zijn twee fases als het gaat om het begrijpen van data: business understanding en data understanding. Maar wat houden … Lees verder
Leer merken bouwen met lef
Hoe kan je jouw merk onderscheiden van de rest? Dit is geen gemakkelijke opgave, want hoe zet je een nieuw digital first merk in een verzadigde markt? Hoe doe je dat met lef? En hoe zet je de marketingmix in? Wat zijn de valkuilen? Hoe bouw je je … Lees verder
Reclame in het brein: Ontdek de do’s en dont’s
Als marketeer wil je dat reclame leidt tot een positief effect. Vaak wordt er vooraf onderzoek gedaan naar de effecten van hun reclame, om zo te zorgen dat media uitgaven zinvol worden besteed. Maar hoe maak je effectief reclame die de juiste … Lees verder
Back to reality: VR is verder dan je denkt en de Metaverse is nog een sprookje
Hoe kun je Virtual Reality (VR) toepassen? Als je dit online opzoekt is er helaas weinig informatie over te vinden. Indien je #metaverse opzoekt wordt je juist om de oren geslagen met artikelen, apps en betaalde platformen. Het is een tegenstrijdig … Lees verder
Pas het See-Think-Do-Care model slim toe in jouw organisatie
Er zijn tientallen modellen ontwikkeld voor funnels, maar het meest gangbare funnelmodel is het See-Think-Do-Care model van Google. Echter zijn er niet veel mensen die dit model echt snappen en slim toepassen. De fases sluiten vaak niet logisch op … Lees verder
Een sterk digitaal merk: Het is nu belangrijker dan ooit!
Hoe is het mogelijk dat merkbouwen ineens weer een prioriteit is van CMO's? Jarenlang stond merkbouwen bekend als was weggegooid geld en het stond jaren onderaan de prioriteitslijst van CMO's. Dit jaar staat het budget voor merkbouwen zelfs op een … Lees verder
Google Analytics 4: Tijd om te starten
Bereid je voor, want vanaf 1 juli 2023 zal je gebruik moeten maken van Google Analytics 4 i.p.v. Universal Analytics. Het is niet alleen een nieuwe update of versie, maar een compleet nieuwe meetmethode hoe het verkeer van je website en online … Lees verder