De 8 ingrediënten van de nieuwe marketing cocktail Graag nodigen wij u uit voor de clinic Blended marketing, de nieuwe strategie voor de future-proof marketeer door Willem Brethouwer op vrijdagochtend 4 maart 2016 van 09.30 - 11.30 uur bij … Lees verder
Lead-generation – in tien stappen naar betere leads en een hogere conversie
Wilt u: meer inzicht in behoeften van klanten en prospects en de vragen waarmee zij zitten; meer inzicht in de kooprijpheid van een lead; de conversie van lead naar klant verhogen; de salescyclus verkorten? Lees dan verder hoe u deze … Lees verder
Haal het maximale uit uw online advertising – clinic op 5 februari
Nieuwe kansen en mogelijkheden met Online Advertising Graag nodigen wij u uit voor de clinic Nieuwe kansen en mogelijkheden met Online Advertising door Arno Meijerink op vrijdag 5 februari 2016 van 13:00 - 15:00 uur bij Beeckestijn Business … Lees verder
Doe mee: NIMA Customer Insight Management start jan 2016
Klantinzichten ontwikkelen en vertalen naar strategie Er komt veel, heel veel meer informatie beschikbaar, ook uit andere bronnen dan het uit het klassieke marktonderzoek. Naast klantendata en klant relatie data (CRM) hebben we nu ook webstatistics … Lees verder
Whitepaper ‘Segmentatie Succes: in 10 stappen succesvol segmenteren’
Segmentatie is een van de meest toegepaste marketingtools; er zijn maar weinig bedrijven die hun markt niét segmenteren. In de praktijk blijkt echter dat er bij segmentatietrajecten tal van hobbels op de weg liggen. De knelpunten zitten met name bij … Lees verder
Zelf aan de slag met Customer Experience?
Customer experience, klantbeleving, customer journey mapping, waarde leveren voor de klant..... u hebt het allemaal voorbij zien komen afgelopen jaar. Bent u zelf al actief begonnen met het toepassen van de customer experience-principes in uw … Lees verder
Clinic op 15 jan 2016: Competitor Intelligence; hoe analyseer je competitors?
Wat leert u van uw concurrenten? Graag nodigen wij u uit voor een inspirerende clinic over Competitor Intelligence door Joost Drieman op vrijdag 15 januari 2016 van 13:00 – 15:00 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden. De huidige … Lees verder
Clinic Service design op 11 december: ontwikkel relevante klantervaringen
Service design als methodiek om relevante klantervaringen te ontwikkelen Graag nodigen wij u uit voor de clinic Service Design door Albert Gast op vrijdagochtend 11 december van 09.30 - 11.30 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden. Een … Lees verder
Customer Centricity – wat is het nu eigenlijk?
Customer Centricity, Klantgericht Management, Customer Centric Management, CRM, Customer Experience Management en Customer Insight Management..... Volgt u het nog? Kent u de verschillen en overeenkomsten tussen deze begrippen? Beeckestijn Business … Lees verder
Ga nu aan de slag met CRM2.0 in uw organisatie
Maandag 30 november a.s. start de postdoctorale opleiding CRM 2.0 Strategie & Leiderschap bij Beeckestijn Business School. Een unieke kans om nog dit jaar een start te maken met klantgericht ondernemen; om klantwaarde en productwaarde centraal … Lees verder