Zet jij ook onlinemarketingkanalen in voor je campagnes? En weet je ook of dat wel de juiste kanalen voor jouw bedrijf zijn? En of je daarmee de juiste doelgroep bereikt? Op 15 november 2019 organiseert Beeckestijn Business School een interactieve … Lees verder
Clinic: Klantprofielen en persona’s
Hoe kun jij morgen professioneel aan de slag met klantprofielen en persona's? Tijdens de clinic van Beeckestijn Business School op 11 oktober kom je er achter wat klantprofielen en persona’s precies zijn en of je je klant echt goed van dienst bent. … Lees verder
Fact-based propositie optimalisatie
Wat zijn de bouwstenen van jouw propositie die klanten als écht belangrijk ervaren, waar baseert hij of zij de beslissing op? en hoe kan jij deze bouwstenen inzetten om van jouw huidige propositie een winnende propositie te maken? Tijdens de clinic … Lees verder
Clinic: Het belang van Emotional Connection met je merk
Klanten met een emotional connection met een merk hebben gemiddeld een 50% hogere klantwaarde hebben dan klanten die zeer-tevreden zijn. Deze 'emotional connection' is de volgende stap in het klantgericht denken. Tijdens de interactieve clinic van 11 … Lees verder
Clinic: Brand ambassadors, de echte influencers!
Is het niet de droom van elke marketeer om mensen aan je te verbinden die met liefde over je merk of producten praten, je aanbevelen bij anderen en zelfs content voor je gaan maken? Waarom is de inzet van merkambassadeurs nu zo belangrijk … Lees verder
Clinic: corporate storytelling in de praktijk; hoe breng je verhalen tot leven?
Corporate storytelling Organisaties hebben allemaal een uniek verhaal te vertellen. Een goede corporate story helpt daarbij. Maar hoe gaat het dan verder? Hoe breng je een corporate story tot in leven in de praktijk? Johannes van de Bank … Lees verder
Hoe verkrijg je snel actionable insights uit externe databronnen?
Ontdek tijdens deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School hoe jij externe databronnen kan inzetten voor jouw organisatie! Organisaties gaan steeds meer data gedreven werken. Hiervoor wordt vaak gebruik gemaakt van interne databronnen, … Lees verder
Wil jij deze zomer aan de slag met succesvolle online marketingactiviteiten?
Schrijf je dan nu in voor de Masterclass Digital & Online Marketing bij Beeckestijn Business School. In vier dagen leer je hoe je succesvolle marketingactiviteiten kan ontwikkelen die bijdragen aan jouw marketingdoelstellingen. De impact van … Lees verder
Wil jij jouw strategische marketingkennis naar een hoger niveau tillen?
Volg dan deze zomer de Masterclass Digital Marketing Strategie & Organisatie bij Beeckestijn Business School. Na vijf dagen kun jij jouw organisatie toekomstbestending maken en kan je sneller inspelen op veranderende klantbehoeften. Til je … Lees verder
Clinic: Het vertalen van klantbeloftes naar de praktijk
Klanten hebben een customer experience, ongeacht of daar binnen een bedrijf aandacht voor bestaat. Customer experience management is het vertalen van de bedrijfsbeloftes naar de praktijk. Kom 5 juli naar de clinic 'Het vertalen van klantbeloftes naar … Lees verder