Ooit mogelijkheden tegengekomen om je klantenservice te verbeteren wat betreft toegankelijkheid, kosten en efficiëntie? En durfde je de stap niet te nemen uit angst voor verstoringen en extra werk? Je bent niet de enige. Maar wat als deze angsten ongegrond zijn en je daardoor zaken mist die je werk een stuk makkelijker kunnen maken? In dit artikel hebben we de 5 meest voorkomende angsten op een rijtje gezet en belangrijker nog; wat je hierdoor allemaal misloopt.
Allemaal verschillende leveranciers
Hoe meer producten en services je verkoopt, hoe meer telefoonverkeer jouw (internationale) klantenservice verwerkt. En hoe meer lokale telefoonnummers je nodig hebt. De kans is groot dat deze nummers via verschillende providers lopen. Zou het niet een stuk logischer zijn als al deze nummers en routeringen door dezelfde leverancier gehost worden? Hoeveel tijd en geld zou dat besparen.
Top 5 meest voorkomende angsten
Wat zijn de 5 meest voorkomende angsten en waarom zijn ze juist geen probleem?
- Je bent bang dat je ook je huidige telecom infrastructuur en/of callcenter software moet veranderen
Het goede nieuws is, dat er geen aanpassingen nodig zijn. Voor onze diensten als de onze, is het niet van toepassing welke infrastructuur je hebt of hoe je nummers gerouteerd worden. Onze service past altijd en behoeft geen aanpassingen.
- Je bent bang dat je de huidige opzet van je nummers moet passen
Maak je geen zorgen. We kunnen de nummers opzetten zoals jij het wilt. En waarschijnlijk zelfs op een betere manier dan je huidige provider. Met onze online portal Gearbox heb je 24/7 de mogelijkheid om je eindbestemmingsnummers aan te passen en biedt ook oplossingen zoals tijdszone routering, gesplitste routeringen, piekopvang en meer. Als je klantenservice opeens overspoeld raakt door telefoontjes, zijn er verschillende mogelijkheden om de druk te verlagen. En ervoor te zorgen dat niemand een in gesprekstoon krijgt.
- Je bent bang dat uitgebreidere en betere service zorgt voor hogere kosten
Het klinkt logisch: voor uitgebreidere en betere service betaal je meer. Maar eigenlijk is dat helemaal niet zo. Door onze concurrerende en op volume gebaseerde prijzen, is de kans groot dat je telecomuitgaven juist dalen.
- Je bent bang voor een berg aan administratie
De administratie voor het omzetten van nummers en systemen is iets wat je liever vermijdt. Maar dit hoef je ook niet zelf te doen. Wij zorgen voor alle administratie. Vanaf dan heb je 1 contactpersoon voor alles; nieuwe nummers, vragen, facturen, statistieken, aanpassingen… wat je maar wilt. Klinkt al veel beter toch.
- Je bent bang om ‘gewoon maar een klant’ te zijn
Wij zijn dol op nummers, maar onze klanten zijn dat zeker niet. We leren je juist graag kennen. Bereid je voor op onze ‘red-carpet’ service met bijpassende customer service & operations collega’s die jou bij iedere stap begeleiden. Niet alleen bij het opzetten, maar ook daarna om alles draaiende te houden.
Wat je nu allemaal mist
Klinkt logisch, toch? Alle telefoonnummers op 1 plek, tijd en geld besparen en de bereikbaarheid en efficiency van je klantenservice sterk verbeteren. Maar wat mis je nu nog precies?
- 1 contactpersoon voor nummer of routeringsproblemen, wijzigen, nieuwe nummeraanvragen, etc.
- Meer inzicht doordat je eenvoudig toegang hebt tot al je internationale call data en routeringen in 1 online portal
- Verbeterd management door de selfservice opties in de online portal plus eenvoudige overflow routing over de grenzen heen en piekoplossingen
- Verbeterde prognoses dankzij geconsolideerde dashboards
- 1 factuur voor al je telefoonnummers en -verkeer
Word je al enthousiast?
Skip die angst
Bij Sound of Data, weten we dat veranderingen kunnen afschrikken. Daarom besteden we er veel aandacht aan om ervoor te zorgen dat overstappen naar ons voor nummers en call management zo probleemloos en bijna plezierig verloopt. Heb je toch nog vragen of twijfels, dan nemen we die graag met je door. En als je wilt weten welke verbeteringen er bij jouw klantenservice te behalen zijn, neem dan contact op om een 1:1 (online) call in te plannen. Waar wacht je nog op?