Met een goede interne kennisbank vinden je medewerkers gemakkelijk het antwoord op de klantvraag. De SmartStart kennisbank helpt bij het in één keer goed beantwoorden van jouw klantvragen. Voor medewerkers in de front – en backoffice of personeel in de winkel: de SmartStart kennisbank staat voor alle medewerkers klaar! Ook ontsluit je de kennisbank gemakkelijk naar de online kanalen voor je klant.
Super handig voor je medewerkers
De interne kennisbank is super handig voor je medewerkers. Zij hebben namelijk direct toegang tot het juiste antwoord op vragen die klanten stellen. In de SmartStart kan je zoeken, browsen, en vind je dynamische service content via widgets, via een dialoog en via favorieten. Je agents filteren heel gemakkelijk en snel op onderwerp, maar ook op kennistype.
Content beheren vanuit één bron
De interne kennisbank maakt content beheren makkelijk. Zo pas je eenvoudig service content aan en publiceer naar de juiste doelgroep en het kanaal naar keuze. Doordat de kennis voor zowel de agents als voor de digitale kanalen in één bron staan voorkom je dubbel werk en is het consistent over elk kanaal.
Voordelen SmartStart Kennisbank
Alles in de SmartStart is er op gericht om zo snel mogelijk bij het juiste antwoord te komen. Zo is je klant snel geholpen. Je vindt het juiste antwoord simpel en snel, in bruikbare taal, per doelgroep, op ieder apparaat. En via de feedbackknop betrek je de medewerkers bij het verbeteren van de content.
Om het plaatje nog completer te maken publiceer je met onze SmartPortal dezelfde content direct naar de klant. Of je klant nu surft op de website, zoekt in de app, chat via de bot, kijkt op social media of belt naar de klantenservice: de klant krijgt altijd hetzelfde antwoord.
Uniek doordat:
- Medewerkerstevredenheid stijgt
- Veilige data
- Gegarandeerde Uptime
- Vindbare kennis
Ben je ook benieuwd hoe je kennis op een centrale plek beheert, organiseert en publiceert? Lees ons artikel over de SmartStart kennisbank: Eén bron voor elk kanaal!
We ♥ to help you!