Volg deze zomer de Masterclass Customer Experience bij Beeckestijn Business School. In vier dagen (in één week) spijker jij jouw kennis en vaardigheden op het gebied van customer experience bij.
Breng de optimale customer journey in kaart voor een betere klantbeleving
Klanten worden steeds minder trouw aan een merk en de concurrentie verandert continu. Het in kaart brengen van klantbeleving is een lastige opgave. Het gaat niet alleen om wat een klant ervaart, maar ook om wat hij denkt en voelt. In de Masterclass Customer Experience Management breng je de optimale customer journey in kaart en kun je analyseren waar de verbetermogelijkheden liggen voor een betere klantbeleving. Lees meer
Summerschool bij Beeckestijn
- In Leusden
- Optimale interactie
- Overzichtelijk programma
- Praktisch en direct toepasbaar
- Inspirerende onderwerpen
- Te volgen in juli of augustus 2019
Beeckestijn biedt tijdens de Summerschool naast de masterclass Customer Journey Management ook andere opleidingen op het gebied van digital marketing of customer experience. Bekijk hier het volledige aanbod
Meer informatie
Wil je meer weten over deze masterclass? Lees hier meer en bekijk de startdata.
Beeckestijn Business School geeft regelmatig clinics over diverse onderwerpen en publiceert regelmatig nieuwe kennisdocumenten in de vorm van whitepapers. Deze clinics en whitepapers zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via de site van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business School doet dit in het verlengde van haar opleidingen. #kennisdelen gaat verder dan alleen de opleidingen en de bijhorende colleges.