De eerste editie van Service Excellence vorig jaar was een groot succes. Daarom ook dit jaar weer Service Excellence in 1 Day op 7 december 2018 in Leusden. Ontdek hoe je meer succes genereert en een uitzonderlijke klantbeleving creëert met service excellence!
Topsprekers
Organisaties als Schiphol, Grohe Arval, ZLM Verzekeringen en AFAS Software delen hun toepassing van service excellence in de praktijk. Leer van de genomineerde cases van Schiphol, Grohe en Het Financieel Dagblad.
#seday18
Deze inspirerende dag vindt plaats in een interactieve setting met doorlopende sessies en een lekkere lunch. Netwerk met vakgenoten en aan het eind van de dag kan je succesvol aan de slag met Service Excellence!
In the end
Na deze dag ben je weer up-to date met de nieuwste ontwikkelingen, heb je inzicht in de ‘best practises’ van andere organisaties en kan je de gewenste strategie ontwikkelen en implementeren.
Meld je aan en mis het niet!
Wil je deze dag niet missen? Met code CFSE50 ontvang je €50 korting op je ticket! Meld je snel aan en mis het niet »