Op weg naar de ultieme customer experience.
Graag nodigen wij u uit voor de clinic ‘The Digital Excellence Challenge – Op weg naar een 9+ customer experience!’ door Klaas Kroezen op vrijdagmiddag 13 januari 2017 van 13.00 – 15.00 Beeckestijn Business School in Leusden.
The digital excellence challenge: op weg naar een excellente klantervaring
De cruciale vraag waar vele organisaties, groot of klein, mee te stellen hebben, is: hoe organiseer je de meest excellente klantervaring? Dat wordt er niet makkelijker op nu veel klanten ook voor alle vormen van digitale middelen en media kiezen. Er ligt dus een behoorlijke uitdaging op het digitale vlak: hoe leer je en hoe versnel je in de digitale arena? Hoe kun je de nummer 1-positie claimen op het gebied van customer experience? WUA doet sinds 2009 op grote schaal onafhankelijk digitaal benchmarkonderzoek naar customer experience op websites en apps en publiceerde recent het boek ‘The Digital Excellence Challenge’.
Het boek ‘The Digital Excellence Challenge’
Dit boek is gebaseerd op interviews met 25 digitale winnaars. Organisaties die ooit voor de keuze stonden, net zoals u wellicht nu, hoe te integreren met de nieuwe digitale mogelijkheden. Alle geïnterviewden zijn verantwoordelijk voor de digitale domeinen van de organisaties. Dus u krijgt louter praktijkverhalen aangereikt, echte verhalen van echter mensen die echte problemen hebben aangepakt. Zeer leerzaam. Laat je in deze clinic inspireren door de mentaliteit, de onderzoekaanpak, de strategie en de tactieken van organisaties als Vodafone, CZ, ABN AMRO, KPN, Simyo, Monuta, Fietsenwinkel.nl, DELA, ANWB, Liander en ING. Wat zijn de overeenkomsten in hun digitale aanpak, wat zijn de best practices en waar moet jij als marketeer, onderzoeker of digitale beslisser de focus op leggen om te excelleren in de digitale arena?
Inhoud en onderwerpen van de clinic:
- Wat is het nut van customer journey benchmarking
- Waarom is Digital Excellence de sleutel voor digitaal succes?
- Leren van de besten: The Digital Excellence Challenge
- Mentaliteit: Het belang van de beste zijn
- Tactiek & Aanpak: Wat je moet doen om te excelleren
- Research: De rol van Klantonderzoek
- Uitdagingen: Wat zijn de grootte digital challenges?
- Service: Is service de nieuwe sales?
- Innovatie & Focus
- Praktische ‘take-aways’ om direct mee aan de slag te gaan om op een strategische manier klantonderzoek in te zetten en digitaal grote stappen te zetten!
Voor wie is deze clinic bedoeld?
Deze clinic is voor iedereen die wil winnen in de digitale arena. Bijzonder interessant voor senior management, digital managers, digitaal verantwoordelijken, digital transformers, marketing managers, senior marketeers, senior researchers, onderzoekers. Voor iedereen die gelooft dat je met een uitstekende customer experience en een 9+ klantervaring in de digitale arena kunt winnen.
Door wie?
Klaas Kroezen is CEO en mede-oprichter van het Amsterdamse onderzoeksbureau WUA. Sinds 1999 is hij online ondernemer. In 2008 heeft Kroezen samen met zijn broer Henk WUA opgericht. Het bedrijf is in 12 landen actief op het gebied van digital experience benchmarking.
Boek: The Digital Excellence Challenge
Afgelopen jaar hebben we bij WUA 23 diepte-interviews gehouden met de winnaars uit onze benchmark onderzoeken. Wat hebben zij gemeen met elkaar? Wat zijn hun geheimen? Wat zijn de belangrijkste uitdagingen? Wat is hun toverformule om digitaal te excelleren? Wat kan jij hiervan leren? Bij deelname aan de clinic ontvang je een hardcover boek t.w.v. 29,95 euro helemaal gratis.
Aanmelden voor de clinic
Kom op vrijdag 13 januari 2017 naar deze inspirerende clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13:00 uur tot 15:00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12:40 uur. Deelname is gratis. Gratis aanmelden kan via de site van Beeckestijn Business School.