Om haar klanten ook te kunnen ontzorgen op het gebied van nieuwe kanalen via bijvoorbeeld social media gaat Frontline een strategische samenwerking aan met Tracebuzz. Door het opnemen van deze krachtige customer engagement oplossing in haar portfolio en de integratiemogelijkheid hiervan met onder andere het Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence is Frontline in staat haar klanten nog beter van dienst te zijn.
Marcel Reuvers, Algemeen Directeur bij Frontline: “Wij werken er naartoe om met ons portfolio de gehele customer journey voor onze klanten met behulp van technologie te ondersteunen. Deze samenwerking met Tracebuzz is daar onderdeel van. Klanten vragen ons vaak advies hoe zij binnen hun contact center nieuwe kanalen als Social Media volledig kunnen integreren. Eerdere ervaringen met zowel de organisatie als de oplossing van Tracebuzz zijn erg positief en dit is dan ook een mooie strategische aanvulling op ons portfolio.”
Vanzelfsprekend gaat de samenwerking verder dan het leveren van de innovatieve oplossing van Tracebuzz. De expertise die Tracebuzz in haar 8 jaar bestaan heeft opgedaan bij trajecten waarin de integratie van nieuwe voorkeurskanalen in het contact center een belangrijke rol speelt, is complementair aan de ruime ervaring van Frontline op het gebied van klantcontact uitdagingen.
Marco van de Kamp, Algemeen Directeur bij Tracebuzz: “Een van de grootste uitdagingen van customer service managers vandaag de dag is het volledig integreren van relatief nieuwe kanalen zoals Social Media binnen het contact center. Door krachtige samenwerkingen aan te gaan met partijen als Frontline streven we ernaar geïntegreerde oplossingen te bieden die hier invulling aan geven en waar de eindklant uiteindelijk van profiteert. Mede dankzij de samenwerking met Frontline zijn we nog beter in staat de klant echt centraal te stellen en maken we het via geïntegreerde oplossingen mogelijk deze nieuwe kanalen volledig te integreren in het contact center.”