In één uur bent u volledig op de hoogte
Veel organisaties overwegen om de contact center omgeving vanuit de cloud af te nemen. Dit in plaats van te investeren in hardware en/of software of kostbare upgrades daarvan. Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen on-premise systemen en cloud oplossingen? Waarom stappen veel organisaties over naar een cloud oplossing? Hoe zit het met de verschillen in de kosten? Speciaal voor u als ICT of klantcontact professional organiseren wij op dinsdag 19 april van 10.00 tot 11.00 uur het webinar: ‘on-premise vs cloud contact center’. Meld u direct aan via deze link.
Aan het eind van dit webinar:
- Weet u wat de belangrijkste verschillen zijn tussen on-premise en cloud
- Heeft u gehoord waarom organisaties overstappen naar cloud contact center diensten
- Weet u wat cloud contact center diensten u kunnen opleveren
Iets voor u?
Dit webinar is voor klantcontact verantwoordelijken en ICT professionals binnen organisaties van 5 tot 250 klantcontact medewerkers.
Datum en tijd
Datum: Dinsdag 19 april
Tijd: 10.00 uur tot 11.00 uur
Aanmelden
Deelname aan het webinar is kosteloos. Nadat u zich heeft aangemeld ontvangt u een bevestiging per e-mail.
Lukt het niet om aan het webinar deel te nemen? Geen probleem! Als u zich inschrijft sturen wij u achteraf het webinar toe.