Welke trends domineren dit jaar op het gebied van customer experience? Ontdek het tijdens het online event van Beeckestijn Business School op 15 mei, waar Sonja Stalfoort deze trends zal bespreken. Daarnaast zullen de drie genomineerden voor de titel Customer Experience Professional 2024 tijdens dit evenement hun CX plannen presenteren, wat een waardevolle leerervaring biedt.
Customer experience trends van dit jaar
Klantbeleving (CX) heeft zich ontwikkeld tot een volwaardig domein binnen organisaties en zal dit jaar een grote stap zetten in de richting van volwassenheid. Dit vereist leiderschap. CX-leiderschap draait om het leggen van verbindingen. Zoals in een elektrisch circuit moeten alle onderdelen naadloos samenwerken om effectief te zijn. CX vereist nieuwe vaardigheden gericht op het verbeteren van de klantbeleving. Het is essentieel om de optimale CX te bereiken door aandacht te besteden aan de medewerkerservaring (EX). Een positieve EX leidt tot meer betrokken medewerkers die actief streven naar verbetering van de klantenservice. Dit jaar is het ook tijd om de balans tussen High Tech en High Touch naar een hoger niveau te tillen. Hoe kun je technologie en persoonlijk contact op een evenwichtige manier integreren? Tot slot is het van essentieel belang om klantfeedback echt te begrijpen; het gaat verder dan alleen maar enquêtes.
Op het event van 15 mei zal CX-expert Sonja Stalfoort de trends uit het Customer Experience Trendrapport 2024 presenteren. De trends zijn samengesteld op basis van diverse klantonderzoeken, CX-plannen en klantgesprekken, zowel in B2C als B2B context, en zijn verrijkt met interviews met experts werkzaam bij Van Lanschot Kempen en Homefashion Group. Sonja zal ook de mogelijke impact van deze trends op jouw organisatie of opdrachtgevers toelichten.
Customer experience professional 2024
Wie zal worden uitgeroepen tot Customer Experience Professional 2024? Tijdens het event zullen de drie genomineerden hun actuele, concrete en praktische CX-plannen presenteren. Aan het einde van het evenement zal de jury de winnaar selecteren. Deze prijs, geïnitieerd door Beeckestijn Business School, heeft als doel het vakgebied van customer experience verder te ontwikkelen en te professionaliseren. De ingediende plannen worden beoordeeld op volledigheid, relevantie en creativiteit.
De genomineerden worden binnenkort bekend gemaakt.
Praktische informatie
- Je kunt je gratis aanmelden voor dit event van Beeckestijn Business School
- Het event wordt gehouden van 09:30 tot 11:30 uur
- Het event zal online te volgen zijn via een live-stream
- Voorafgaand aan het event ontvang je een mail met meer informatie