Carinova is een zorgorganisatie met een sterke, lokale verankering. Voor de afdeling thuiszorg levert klantcontact specialist Mtel aan 70 zelfstandige teams een bereikbaarheidsdienst. Met de dienst zorgt Carinova voor een maximale telefonische bereikbaarheid voor haar cliënten.
Carinova is met ca. 4.000 medewerkers actief in drie zorggebieden: Thuiszorg, Woonzorg en Huishoudelijke hulp. De zorgorganisatie is werkzaam in het verzorgingsgebied Zuidwest en Noord Overijssel en actief in 11 gemeentes, waaronder Deventer, Hardenberg en Zwolle.
Direct de juiste medewerker aan de lijn
Bij de afdeling thuiszorg zijn 70 zelfstandige teams actief die zelf verantwoordelijk worden voor de telefonische bereikbaarheid. Met de bereikbaarheidsdienst van Mtel hoeven medewerkers niet meer na te denken over de individuele bereikbaarheid. Op het moment dat een cliënt het telefoonnummer van het wijkteam belt, wordt er op basis van het tijdstip automatisch doorgeschakeld naar het juiste mobiele toestel van de betreffende medewerker. Mocht deze niet in staat zijn het gesprek te beantwoorden dan wordt het gesprek vervolgens aangeboden bij een directe collega of een ondersteunend team. Cliënten krijgen zo via één telefoonnummer direct de juiste zorgprofessional aan de lijn.
Na andere zorgorganisaties waaronder Stichting Thuiszorg Midden Gelderland, Evean, Friese Wouden, Pieter van Foreest en Lelie Zorggroep kiest ook Carinova voor de slimme bereikbaarheidsdienst van Mtel. Wilt u meer weten over deze oplossing? Op de website vindt u meer informatie over deze oplossing. Wij gaan graag het gesprek aan om te kijken wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen.