Meld je aan voor een nieuw on-demand webinar waarin Sound of Data’s productmanager Gerard Nijboer in gesprek gaat met Tim de Groot, hoofd E-Commerce Benelux & Nordics bij Kaspersky over hoe klantenservice bijdraagt aan online conversie.
Ontdek de toekomst van klantenservice-telefonie en hoe je telefonie naadloos integreert in de online customer journey.
Tim de Groot deelt het verhaal van Kaspersky en laat de toegevoegde waarde van online telefonie voor zowel klantenservice als e-commerce zien.
Wat je gaat leren
In dit webinar leer je:
- waarom telefonie een belangrijk klantenservicekanaal blijft
- hoe je klantenservice kunt integreren in e-commerce
- hoe klantenservice kan bijdragen aan online conversie
- hoe Kaspersky de perfecte mix van klantenservice, verkoop en marketing heeft gecreëerd
Voor wie
Dit webinar is bedoeld voor klantenservice managers/directeuren en e-commerce managers/directeuren die willen ontdekken hoe ze hun afdelingen beter laten samenwerken en meer wederzijds begrip kunnen creëren. Het is ook erg interessant voor (r)etail marketeers die op zoek zijn naar nieuwe manieren om online conversie te verhogen.