Morgen is het zover: De Mtel kennissessie. Tijdens deze sessie presenteren 4 ervaren professionals over het thema klantgericht ondernemen. René Frijters (Oprichter en Directeur Knab) vertelt hoe Knab een hoge klanttevredenheid scoort en hoe zij na een moeilijk begin, de meest klantgerichte bank van Nederland zijn geworden. Daarna presenteert Daan Noordeloos de customer journey van Transavia. Verder zullen twee medewerkers van Mtel hun licht laten schijnen op verschillende ontwikkelingen in de markt van klantcontact en hoe Mtel daarin een rol kan spelen. Manager R&D Patrick Storms (Mtel) vertelt hoe je omnichannel klantcontact op een effectieve manier kunt inzetten. Tot slot zal Bas Verhoeven (Sr. Business Consultant Mtel) u alles vertellen over klantherkend routeren, een onderwerp waar contact center mee gaan werken in de toekomst.
Onderwerp: Klantgericht ondernemen
Datum: 9 december 2015
Tijd: 17.30 uur – 21.00 uur
Locatie: InnStyle – Herenweg 53 Maarssen
Aanmelden: Klik hier om u aan te melden
Kosten: Gratis
Na afloop is er gelegenheid om onder het genot van een hapje en drankje te netwerken met de ruim 150 andere aanwezigen. Zien wij u ook daar?