TKC digital, expert op het gebied van kennismanagement, kondigt vandaag een partnership aan met Freshworks, het innovatieve customer engagement softwarebedrijf. Met deze samenwerking bieden Freshworks en TKC digital bedrijven in de Benelux oplossingen om hun customer engagement te optimaliseren.
TKC digital helpt honderden bedrijven om digitaal in contact te komen en blijven met hun klanten. De SaaS-producten van Freshworks geven een 360-graden beeld van de klant, waardoor de betrokkenheid bij marketing, sales, support en voor customer success professionals verder verdiept wordt. De producten van Freshworks zijn ready to go, eenvoudig in gebruik en kennen een snelle ROI.
“We zijn erg trots op deze vernieuwende en veelbelovende samenwerking”, aldus Tinky Bart, CEO van TKC digital. “Bij TKC digital ontwikkelen we samen met onze klanten strategieën voor klantbetrokkenheid en kennismanagement. We implementeren deze vanuit een technologisch en zakelijk perspectief. Met deze nieuwe samenwerking kunnen we nu nog meer doen wat we het liefst doen: ultieme betrokkenheid creëren bij onze klanten én hun klanten, door ze direct vanaf het eerste contact goed van dienst te zijn.”
Raymond Hüner, general manager Benelux en Nordics bij Freshworks, zegt: “ik ben zeer verheugd over de samenwerking met Tinky en haar team. Fantastische partners als TKC, die waardevolle ervaring hebben over customer experience, helpen ons succesvol te zijn. Samen met TKC willen we de gezamenlijke klanten helpen nog succesvoller te zijn.”
“Ons partnernetwerk is een integraal onderdeel van onze groei in de Europese markt”, voegt Krish Ramachandran, Director of Partnerships Europe van Freshworks, toe. “We zijn blij met TKC digital te gaan samenwerken, omdat het ons groeiende productportfolio verder in de markt zet en onze groei in de Benelux verder stimuleert. Zo winnen we klanten voor het leven.”