Elk contactcenter kent andere uitdagingen rondom klantcontact. Dat is geheel afhankelijk van het product of de dienstverlening die men voert. Maar uiteraard ook van het type klant en medewerker van de organisatie. Een bank met een zeer jonge doelgroep kent andere uitdagingen dan een leverancier van medische hulpmiddelen aan voornamelijk oudere klanten. En een energieleverancier kan zich niet altijd vergelijken met een webwinkel. Vanuit de markt is er veel behoefte om met vakgenoten ervaringen te delen. Vanuit recent onderzoek is gebleken dat de uitdagingen van de klantcontactorganisaties onder te verdelen zijn in vijf categorieën.
- Klanttevredenheid
- Medewerker betrokkenheid
- Efficiëntie
- Performance Management
- Innovatie
Theorie wordt tastbaar
Met concrete voorbeelden laat PlanMen in deze workshop zien hoe vraagstukken kunnen worden opgelost in de praktijk. Hierbij zal theorie tastbaar worden gemaakt. Voor de praktijkvoorbeelden zal gebruik gemaakt worden van Calabrio Teleopti WFM.
Deelname online workshop
Deelname aan de workshop “Omgaan met WFM uitdagingen binnen klantcontact” is gratis.
Datum: 19 januari 2020
Aanvang: 11.00u
Duur: 45 min