Per 1 maart 2020 is Cindy Beijersbergen bij ons gestart als Operations Manager Customer Care. Laten wij haar even voorstellen!
Cindy heeft een zoon van 11 en een dochter van 14 en woont in Zoetermeer samen met Jan-Willem die twee op zichzelf wonende volwassen dochters heeft. “Mijn vrije tijd breng ik graag door met mijn vrienden en goed eten & drinken en aan de andere kant vind ik het ook heerlijk om in mijn eentje lekker naar buiten te gaan. Waar ik ook erg van geniet is een dagje weg met mijn gezin of een mooie korte trip naar het buitenland, de laatste paar waren naar Normandië en Edinburgh & Schotse Hooglanden; iets aan geschiedenis en cultuur in combi met natuur moet het wel hebben. Lekker weg naar het buitenland in de zomervakantie met mijn gezin is ook altijd weer superleuk om naar toe te leven!”
Wat doe je precies in jouw nieuwe functie?
“Ik ben verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie van het contact center dat T-Mobile deels aan VANAD heeft uitbesteed. VANAD bedient zowel T-Mobile Thuis als T-Mobile Mobiel, waarbij ik Mobiel onder mijn hoede neem. Ik vertegenwoordig VANAD bij T-Mobile als het gaat om de resultaten en plannen van de operationele KPI’s, sparren en maken van verbetervoorstellen als het gaat over topics als klanttevredenheid, werknemerstevredenheid, productiviteit, etc. Dit alles in een mooi partnerschip met T-Mobile en de andere partners. Daarnaast neem ik alle info weer mee naar de Teammanagers voor de interne operatie en breng ik T-Mobile onze ervaring en kennis.”
Waarom deze stap?
“Toen mijn avontuur bij Hudson’s Bay eindigde, was dit een functie waar ik nieuwsgierig naar was; klantcontact door weer een andere bril. Via mooie contacten in mijn netwerk kwam ik bij VANAD terecht. Deze rol is heel mooi aansluitend op mijn voorgaande jobs, waarbij ik heb gewerkt met een inhouse contactcenter én bij Hudson’s Bay aan de klant-kant van een uitbesteed contact center heb gestaan. Nu aan de andere kant van de tafel als operationeel manager van een outsourcer. Dat maakt het cirkeltje mooi rond.”
Wat wil je bereiken in deze functie?
“Ik zou het fantastisch vinden als het partnership naar een volgend level doorgroeit; structureel gebruikmaken van elkaars kennis en ervaring, met behoud van eigen identiteit, waarbij er ook ruimte is voor innovatie en pionieren. Daarvoor heb je de juiste mensen op de juiste plek nodig en het kennen en erkennen van elkaars sterke en minder sterke punten. Samenwerking to the max, zowel intern met mijn team en VANAD-collega’s, als extern.”
Heb je nog een tip voor de sector?
“Ik heb enorme respect voor het geduld en de creativiteit van onze professionals in de branche. Creativiteit in je gesprekken en benadering is de sleutel tot ene hoge klanttevredenheid en houdt het eigen werk interessant en afwisselend. Kom vooral met ideeën en feedback als je direct klantcontact hebt, we doen het tenslotte allemaal voor onze klanten dus de grootste en belangrijkste informatiebron is te vinden ‘in de lijn’. Daarnaast: humor en relativeren! Essentieel in het leven maar zeker in onze sector.”
Dit artikel is eerder verschenen in het Magazine CustomerFirst 5 2020