Hoe kun je de hoeveelheid klantenservice gesprekken verminderen? En daarnaast de kwaliteit van de gesprekken verhogen? Met Click-to-call. Hiermee kunnen klanten direct vanaf de website, app of nieuwsbrief bellen met jouw klantenservice. Niet alleen op mobiel maar ook via laptop en tablet. Maar hoe werkt click-to-call eigenlijk?
Click-to-call: minimale moeite, maximaal effect
Met click-to-call, is bij vragen of problemen het opzoeken van een telefoonnummer op de website overbodig. Klanten bellen simpelweg via een druk op de knop. Makkelijker kan eigenlijk niet. Maar wat is hiervan het voordeel voor jou? Het aanbieden van click-to-call op het juiste moment in de online klantreis, maximaliseert de toegevoegde waarde van 1-op-1 menselijk contact. Daarnaast verhoogt het de conversie.
Ga omnichannel
Bedrijven die op het juiste moment de juiste contactkanalen aanbieden, worden beloond door hun klanten. Zij hebben een hogere klantretentie percentages dan bedrijven die de omnichannel strategie niet toepassen.
Webinar 18 februari
Op dinsdag 18 februari geven wij een webinar over click-to-call. Hierin ontdek je hoe click-to-call je kan helpen om gespreksvolumes te managen. Daarnaast hoe je de kwaliteit van de gesprekken kan verbeteren en hoe je Talk naadloos kan integreren in de online klantervaring.
Wat vertellen we nog meer:
- Waarom telefonisch contact nog steeds het meest gewaardeerde klantenservice kanaal is
- Hoe WebRTC naadloos past in de online klantervaring
- Verschillende manieren om de conversie en betrokkenheid bij de online klantreis te vergroten
- De sleutel tot het bieden van spraaktoegang voor wereldwijde klantenservice
- Tactieken om feedback van klanten na telefoontjes te maximaliseren
Ontdek de voordelen van spraaktoegang met WebRTC in de online klantreis. Meld je nu aan.
Alvast meer weten over Talk?
Lees hier verder