Content Guru, de toonaangevende Cloud Contactcenter (CCaaS) en Customer Engagement provider, heeft een nieuwe Sales Director voor de UK en Ierland aangenomen. Daarnaast zijn ook een Global Director Partnerships en twee Sales Directors in belangrijke EMEA-regio’s afgelopen maand gestart voor verdere groei van de omzet in EMEA en ter ondersteuning van de wereldwijde groei.
Content Guru kende een groei van 25% in 2019 als resultaat van vele nieuwe klanten en een snelle geografische expansie. Deze voortdurende groei zorgt voor aanzienlijke wereldwijde vraag en kansen binnen de Cloud Contact Center as a Service (CCaaS) markt, die naar verwachting 47,76 miljard dollar zal bereiken tegen 2025. *
De volgende collega’s zijn afgelopen maand bij ons begonnen;
Paul Emery, Sales Director UK & Ireland – Emery sluit zich aan bij Content Guru vanuit ScanSource, met meer dan 15 jaar ervaring in de IT-, Unified Communications- en Software-as-a-Service (SaaS) -sector in Sales, Product Management en Technical en Service rollen.
Robinder Koura, Global Partners Director – Koura brengt meer dan 20 jaar ervaring in de verkoop van technologie naar zijn nieuwe rol als Global Partners Director bij Content Guru, meest recent bij RingCentral als Head of Channel Sales. Met een bewezen staat van dienst in zowel Europa als de Verenigde Staten, zal Koura zich richten op het uitbreiden, ontwikkelen en beheren van de partneractiviteiten van Content Guru wereldwijd.
Graeme Walker, Sales Director Schotland en Noord-Ierland – Walker voegt zich bij Content Guru met uitgebreide leiderschapservaring in de telecommunicatiesector, inclusief bij TransUnion UK, Vodafone en Virgin Media Business.
Roeland Van Wezel, Sales Director Benelux – Met meer dan 20 jaar internationale sales en management ervaring in de Telecommunicatie- , IT-, Unified Communications (UCaaS)- en Software-as-a-Service (SaaS)- sector, heeft Van Wezel verschillende (Sales) Management functies vervuld bij Siemens, Nokia en Broadsoft (gekocht door Cisco in 2018).
“Het contactcenter maakt een periode van fundamentele transformatie door, zowel wat betreft de overstap naar de cloud als een belangrijk onderdeel van een meer geavanceerde customer experience en engagement,” zei Martin Taylor, plaatsvervangend CEO bij Content Guru. “Terwijl we onze activiteiten wereldwijd blijven uitbreiden, helpt de gecombineerde ervaring van ons nieuwe verkoopteam ons om onze klanten, die enkele van ’s werelds grootste contactcenters beheren, te ondersteunen bij het succesvol maken van deze overgang”, concludeerde Taylor.