Klantgericht ondernemen in 2016. Hoe gaat u dat aanpakken? Weet u waar u moet beginnen?
Steeds meer organisaties hebben CRM op de agenda staan als concept om beter en vooral ook winstgevender met klantmanagement om te gaan. Met de vernieuwde postdoctorale opleiding CRM 2.0 Strategie & Leiderschap krijgt u de toegang tot de beste CRM kennis in Nederland om daar effectief sturing en leiding aan te kunnen geven.
De opleiding CRM 2.0 Strategie & Leiderschap is ontwikkeld voor ervaren en beleidsbepalende professionals die bezig zijn met klantstrategie, klantinteractie, customer contact en het bepalen van het klantbeleid van een organisatie. Of uw achtergrond nu finance, marketing, IT, sales of service is, de opleiding brengt u de allerlaatste CRM kennis, concepten en achtergronden bij klantgericht management. Klantwaarde wordt steeds meer het bestuursmechanisme voor zowel B2B, B2C, als voor non-profit organisaties. De rode draad van deze postdoctorale opleiding is klantgericht ondernemen, waarbij klantwaarde en productwaarde centraal staan.
Beeckestijn Business School start in november nog met een divers aanbod aan opleidingen op het gebied van CRM, waaronder de postdoctorale opleiding CRM 2.0 Strategie & Leiderschap. Begin nu in 2015 nog met het fundament voor 2016!
Meer weten? Kijk op de website van Beeckestijn Business School of meld u aan voor het webinar of proefcollege van 2 november of 12 november a.s.