Per 1 september 2015 is Gerda Verkerk tot de directie toegetreden als Manager Operations bij het SmartCenter (Powered by Tele’Train-Talent). In de periode van 2009 tot medio 2015 was zij Directeur Customer Service & Operations bij Oxxio en klant bij Tele’Train.
Ervaring bij KPN en Oxxio
Gerda wordt verantwoordelijk voor het verhogen van de klantbeleving van de eindklant en het optimaliseren van processen. “Ik ben blij dat ik mijn kennis kan delen met een enthousiast team en haar klanten. Het vormgeven van het concept Smartcenter is een echte uitdaging om dit met het Smartcenter team te gaan oppakken!
Mijn ervaring bij KPN, Vereniging Eigen Huis en Oxxio kan ik goed gebruiken, ik weet wat een klant in de day-to-day business meemaakt en drijft.”, aldus Gerda Verkerk.
Een stevig fundament voor het SmartCenter
Maurice Jacobs, Directeur SmartCenter is erg enthousiast. “Gerda heeft zeer ruime en aantoonbare ervaring en bewezen het klantcontact naar een hoger level te kunnen tillen. Ik ben er van overtuigd dat met haar komst er een stevig fundament ligt voor het SmartCenter en haar klanten”.
Het SmartCenter (onderdeel van Tele’Train Talent) helpt organisaties met het creeren van de optimale dienstverlening. Door middel van het SmartCenter kunnen organisaties gebruik maken van innovatieve en op maat gesneden oplossingen voor het realiseren van kwalitatief, hoogwaardig klantcontact op eigen locatie. Het SmartCenter is actief binnen diverse branches waaronder: financiële dienstverleners, telecom, energie, zorg, retail, overheid en automotive.
Wilt u meer weten over Tele’Train Talent? Ga dan naar:
Wilt u meer informatie over dit persbericht? Neem dan contact op met:
Linda Sproet
T 020 – 470 46 58
E linda.sproet@teletrain-talent.nl
W www.smartcenter.nl