Hoe passen organisaties als Arval, Van Lanschot, Schiphol en ZLM Verzekeringen service excellence toe in de praktijk?
Service Excellence in 1 Day
Kom naar Service Excellence in 1 Day op vrijdag 7 december en leer van interessante cases van o.a. Grohe en Het Financieel Dagblad!
Enkele sessies tijdens deze dag:
- Wie voorop loopt, wijst de weg: AFAS als toonbeeld van service excellence
Bas van der Veldt – CEO AFAS Software - Een ‘formule’ voor Service Excellence
Oscar Monshouwer – Directeur Verzekeringszaken ZLM Verzekeringen - The voice of the airline – Excellent visit value through business partnership
Berend-Jan Rietveld – Strategic passenger entricity manager bij Royal Schiphol Group
Interactieve setting
Deze inspirerende dag vindt plaats in een interactieve setting met doorlopende sessies en een lekkere lunch. Netwerk met vakgenoten en aan het eind van de dag kan je succesvol aan de slag met Service Excellence!
Na deze dag:
- Ben je helemaal up-to-date met de nieuwste ontwikkelingen in service excellence
- Weet je hoe je een uitzonderlijke klantbeleving creeert
- Heb je inzicht in de best practices van toonaangevende organisaties
Meld je aan met korting
Beeckestijn mag als kennispartner van dit event je een korting aanbieden van €50 op de toegangsprijs. Gebruik hiervoor code BBSSE50 bij het aanmelden!