Klantcontact gaat allang niet meer over alleen inkomend telefonie-verkeer. Een goede multichannel of omnichannel-strategie is cruciaal voor elke organisatie.
Goed afgestemd omnichannel klantcontact mislukt echter als de verschillende kanalen niet naadloos op elkaar aansluiten.
Maar het is lastig om het resultaat van al die activiteiten te optimaliseren en op elkaar af te stemmen, hoe zorg je ervoor dat de consument via elk kanaal, op elk moment, iedere keer opnieuw goed wordt geholpen voor optimaal klantcontact en daarmee de ideale customerjourney beleeft.
Goed afgestemd omnichannel klantcontact mislukt echter als de verschillende kanalen niet naadloos op elkaar aansluiten.
Maar het is lastig om het resultaat van al die activiteiten te optimaliseren en op elkaar af te stemmen, hoe zorg je ervoor dat de consument via elk kanaal, op elk moment, iedere keer opnieuw goed wordt geholpen voor optimaal klantcontact en daarmee de ideale customerjourney beleeft.
Op 1 oktober a.s. organiseren Genesys en DDM Consulting een seminar over ‘Customer Journeys in the Digital World’
>DATUM: 1 Oktober 2015
>LOCATIE: Genesys (Gooimeer 6-02, 1411 DD Naarden)
>PROGRAMMA:
>LOCATIE: Genesys (Gooimeer 6-02, 1411 DD Naarden)
>PROGRAMMA:
13:30-14:00 Ontvangst
14:00-14:20 Introductie
14:00-14:20 Introductie
Rijk van Ooijen, DDM Consulting
14:20-15:10 Customer Engagement in the Digital World
Stefan Captijn, sr. Director Product Marketing Genesys
15:10-15:50 Best practice: Nuon-Vattenfall
15:50-16:10 Koffie pauze
16:10-17:00 In de praktijk: Customer Journeys live demo
15:50-16:10 Koffie pauze
16:10-17:00 In de praktijk: Customer Journeys live demo
Jaap Dijkhuizen, Sales Engineer, Genesys
17:00-17:10 Wrap up
Albert van de Hoef, Sr. Account Executive, Genesys
17:10 – 18:00 Receptie en networking