Genesys® (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, kondigt aan dat Genesys PureEngage nu beschikbaar is voor klanten met een Oracle Cloud Infrastructure. Bedrijven profiteren zo van de krachtige integratie van Genesys PureEngage met Oracle Customer Experience (CX), CRM en Analytics.
Gezamenlijke klanten krijgen één beeld van de customer lifecyle binnen alle afdelingen (marketing, sales, service) en ondersteuning voor vergaande integratie van telefonie en IT. De combinatie van de functionaliteit van PureEngage voor omnichannel customer management en samenwerking van medewerkers met de mogelijkheden van Oracle Cloud Infrastructure voor het toewijzen en schalen van cloud resources maakt dat organisaties kunnen kiezen voor het voor hen beste toepassingsmodel.
Testen op grote schaal
De certificeringsinstallatie omvat bijna 50 PureEngage-applicatiemodules draaiend op Oracle Cloud Infrastructure op een schaal van 25.000 agenten. De testen zijn uitgevoerd door Genesys Professional Services en Genesys Engineering and Quality Assurance, gebruikmakend van de faciliteiten en ondersteuning van Oracle.
De Genesys-oplossing, PureEngage, is een omnichannel customer engagement suite waarmee wereldwijd bedrijven superieure en concurrerende experiences leveren – met realtime, contextuele journeys, routering van wereldklasse en digitale transformatie op iedere schaal. PureEngage is beschikbaar onpremise en in de cloud en is uitgebreid aanpasbaar door middel van open API’s en webstandaarden. Voor meer informatie over PureEngage: http://www.genesys.com/platform/cloud/pureengage.
De Oracle Cloud biedt complete Software-as-a-Service (SaaS)-applicaties voor ERP, HCM en CX plus het allerbeste database Platform-as-a-service (PaaS) en Infrastructure-as-a-Service (IaaS) vanuit datacenters in Noord- en Zuid-Amerika, Europa en Azië. Voor meer informatie over Oracle (NYSE:ORCL): oracle.com.