Analytics en ROI – Building a Business Case
Analytics webinar op 1 juni 2017 – 10:00 uur CET (Nederlandse tijd)
Veel ondernemingen investeren momenteel in Analytics. Steeds meer organisaties willen meer data gedreven werken en hebben de middelen nodig om dit te mogelijk te maken.
De mogelijkheden hiervoor zijn divers; op heel veel manieren is gestructureerde informatie (mail, chat, webverkeer, financiele data e.d.) en niet gestructureerde informatie, zoals audio/spraak, te analyseren. De investering in zowel mankracht als geld die hier bijhoort is aanzienlijk, maar er zijn oplossingen beschikbaar die dit makkelijker kunnen maken. Belangrijk is om bij het overwegen van deze analytics investeringen altijd oog te houden voor wat het kan opbrengen.
In dit interactieve webinar zet Analytics consultant Maarten Burgering de elementen van een business case uiteen.
Maarten Burgering
Sinds vorig jaar heeft Maarten zich toegelegd op het domein van Speech Analytics. “Ontzettend veel bedrijven in Nederland realiseren nog niet wat een enorme potentie deze technologie voor hun heeft. Het is mijn persoonlijke missie om dit aan iedereen duidelijk te maken!”
Maarten op LinkedIn