Dit soort gesprekken maken dit werk voor mij zo leuk. Deze meneer kon in het begin niet eens geloven dat we hem belden met deze reden. Dit is voor mij de brandstof om dit werk nog heel lang te doen!
Lees hier het verhaal van Nancy uit onze serie memorabele klantcontactmomenten.
Een serie memorabele klantcontactmomenten
In deze serie zijn onze VANAD brand representatives aan het woord. Zij vertellen over hun mooie, succesvolle, leuke, opvallende en soms zelfs ontroerende ervaringen met klanten van onze klanten. Anders dan de algemene opinie over ‘contactcenters’ soms doet geloven, zijn deze memorabele klantcontactmomenten aan de orde van de dag. Contacten met de klantenservice die uw klanten verrassen, contacten die hen dus zullen bijblijven en die u als bedrijf “engagement” opleveren.
Als trendsetter volgt VANAD niet altijd de geijkte paden: het is ‘A way of working’ waarin uw klanten en onze medewerkers, centraal staan. Een filosofie en een praktische vertaling daarvan, waarmee VANAD een baanbrekende autoriteit is. Veel plezier met deze serie verhalen.