Pricing lijkt niet echt de buzz in marketing, maar de prijs heeft veel invloed op de winstgevendheid van een bedrijf. Helaas staat pricing bij veel bedrijven nog in de kinderschoenen. Ben je nieuwsgierig naar hoe je pricing aanpakt en wat het oplevert? In de clinic van Beeckestijn Business School laten we je zien hoe je een goede pricingstrategie opzet en wat voor toffe resultaten dat met zich meebrengt.
Dit komt aan bod
Tijdens de clinic komt het volgende aan bod:
- Hoe prijzen de winstmachine kunnen zijn
- Waarom value-based pricing draait om wat de markt bereid is neer te leggen
- Het onderzoeken naar betalingsbereidheid
- Hoe jouw aanbod een ‘bundle of benefits’ is
- Waarom verschillende prijspunten een slimme zet zijn: goed, beter, best
- Psychologische tips en trucs
Over de spreker
Sebastian Glosemeyer is adviseur bij Flowresulting en adviseert klanten op het gebied van pricing. Hij krijgt energie door organisaties te inspireren en een klare kijk te krijgen op hun prijsstrategie.
Praktische informatie
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School op 29 september
- De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur
- De clinic zal online te volgen zijn via een live-stream
- Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie