Content Guru, leverancier van cloud contactcenter oplossingen, heeft aangekondigd de nieuwe functies van zijn populaire on-demand video- en file-sharing tool, storm® LINK™, uit te breiden. De nieuwe functies, waaronder het delen van locaties, ondersteuning van de camera voor videogesprekken en een groot scala aan personalisatiemogelijkheden, zijn verfijnd na een periode van praktijktesten door klanten. De toegenomen veelzijdigheid van het product stelt organisaties in alle sectoren in staat om hun spraakkanaal te verbeteren.
De nieuwe functies van storm LINK komen tegemoet aan de groeiende vraag van klanten die naadloze, geïntegreerde interacties met organisaties verwachten. Bedrijven kunnen nu consumenten lokaliseren en er visueel mee communiceren zonder dat ze apps van derden nodig hebben.
Bovendien biedt LINK nu meer aanpassingsmogelijkheden voor supervisors en medewerkers, waardoor organisaties effectiever met klanten kunnen communiceren. Supervisors kunnen vooraf de berichtgeving, stijl en functies van elke LINK definiëren, waardoor medewerkers minder tijd en moeite hoeven te besteden en passende, consistente communicatie wordt gegarandeerd, afhankelijk van het type vraag. Als alternatief kunnen medewerkers het bericht aanpassen om de ervaring te personaliseren en de meest geschikte beslissing voor elke klant te nemen.
Meer dan ooit eisen consumenten efficiënte, gepersonaliseerde ervaringen met bedrijven via de communicatiekanalen van hun keuze. Een stap verder dan omnichannel, on-demand video in combinatie met functies voor het delen van bestanden en geolocaties, neemt de barrières weg waarmee veel telefonische interacties worden geconfronteerd en stelt organisaties in staat om op een visuele manier met consumenten te communiceren. Als enige aanbieder van Contact Center as a Service (CCaaS) die een product aanbiedt dat alle drie de functies combineert in één CX-tool, stelt storm LINK van Content Guru organisaties in staat om on-demand gepersonaliseerde ervaringen te leveren.
Martin Taylor, medeoprichter en plaatsvervangend CEO van Content Guru:
storm LINK maakt het mogelijk om problemen snel en gemakkelijk op te lossen, en de nieuwste functies hebben het vermogen om naadloze ervaringen te leveren verder versterkt. Bij het omgaan met steeds complexere klant- of burgerinteracties, zorgt het beoordelen van de omstandigheden en het snel vaststellen van de context voor effectievere oplossingen. storm LINK biedt deze aanvullende inzichten en is een sterke troef voor merken die uitzonderlijke ervaringen met één service willen bieden. Terwijl CX doorgaat met digitaliseren, kijken we ernaar uit om de mogelijkheden van storm te vergroten om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en ervoor te zorgen dat ze bij elke interactie een eersteklas ervaring kunnen bieden.
Klik hier voor meer informatie over storm LINK.
Over Content Guru
Content Guru helpt organisaties bij het bereiken van de beste klantervaring. De op de cloud gebaseerde oplossing, storm®, zorgt ervoor dat verzoeken en problemen van klanten snel en nauwkeurig worden opgelost. storm cloud-services worden gebruikt door meer dan 1000 grote ondernemingen en organisaties in de publieke sector in meer dan 50 landen, en worden vertrouwd voor bedrijfskritische toepassingen door grote organisaties, zoals AXA, Stedin, Sodexo, Fleurop en Feenstra.
Ga voor meer informatie naar: https://www.contentguru.com/nl of volg @ContentGuruNL op Twitter.