Vernieuwende concepten voor de interactie met uw klant worden mogelijk met Online Contact Center (OCC) van Mtel. De nieuwste versie van OCC is nu beschikbaar. De contact center dienst van Mtel biedt een zeer complete klantcontact omgeving vanuit de cloud. Hiermee richt u eenvoudig nieuwe bedieningsconcepten in die bijdragen aan een hogere klanttevredenheid en een efficiëntere manier van werken. Speciaal voor geïnteresseerden in de cloud contact center dienst van Mtel organiseren wij op woensdag 2 maart om 11.00 uur een webinar.
Aan het eind van dit webinar:
- Heeft u inzicht in de cloud contact center dienst (OCC)
- Weet u welke omnichannel concepten mogelijk zijn
- Hoort u alles over de vernieuwde functionaliteiten
Iets voor u?
Dit webinar is voor verantwoordelijken en professionals op het gebied van klantcontact binnen organisaties van 5 tot 250 klantcontact medewerkers.
Datum en tijd
Datum: Woensdag 2 maart
Tijd: 11.00 uur tot 12.00 uur
Aanmelden
Meld u direct aan via onderstaand formulier. Deelname aan het webinar is kosteloos. Nadat u zich heeft aangemeld ontvangt u een bevestiging per e-mail. Hierin staan instructies om aan het webinar deel te nemen. Lukt het niet om aan het webinar deel te nemen? Geen probleem! Als u zich inschrijft sturen wij u achteraf het webinar toe.