Nieuwe kansen en mogelijkheden met Online Advertising
Graag nodigen wij u uit voor de clinic Nieuwe kansen en mogelijkheden met Online Advertising door Arno Meijerink op vrijdag 5 februari 2016 van 13:00 – 15:00 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden.
Online advertising staat onder druk: steeds vaker worden Adblockers gedownload omdat advertenties niet relevant zouden zijn en zelfs irritatie opwekken. De laatste update van Apple’s operating system iOS9 maakt het voor gebruikers makkelijker om “content blocking” in te stellen. Daarnaast zien we een terugval in klikgedrag op online ads. Het wordt dus moeilijker doelgroepen te interesseren je boodschap te zien. Laat staan daarop te reageren. Dat maakt de noodzaak van nieuwe manieren van online advertising noodzakelijk. Denk daarbij aan Instant Articles (Facebook), de mogelijkheden met gamification, creatieve kansen met apps…
Wat bereikt u met deze clinic?
Sec online advertising wordt minder effectief. We willen daarom met de clinic ‘Nieuwe kansen en mogelijkheden met Online Advertising’ relevante inzichten geven hoe u zorgt voor optimale inzet van uw online aanwezigheid. Hoe zorg u voor relevantie? Welke technieken zijn er om data te verzamelen? Welke terminologieën zijn er om te zorgen dat u scherp uw analyses kunt maken? Welke systemen zijn er om te zorgen dat u minder gaat zenden en meer relevante advertenties gaat tonen? Hoe gaat u creatief om met online advertising? In twee uur tijd bent u weer helemaal bij!
Over de spreker Arno Meijerink
Arno Meijerink is na zijn communicatiewetenschap-studie aan de UVA direct gestart met wat al snel zijn grote passie bleek te zijn: online marketing. Na een start bij een onderzoeksbureau en diverse grotere online bureaus, zoals Lost Boys, gewerkt te hebben, is hij IM Lounge gestart; een mediabureau met een focus op online media. Samen met vele partners adviseert hij zowel multinationals als het MKB hoe een optimale invulling te geven aan hun media strategie, budgetten en online conversie. En daarbij is hij expert in het gebruik van alle nieuwe tools, zoals RTB, Facebook advertising, maar ook de steeds in ontwikkeling zijnde zaken als AdWords en Google Analytics.
Daarnaast organiseert Arno onder de naam Online Marketing Lounge congressen over online marketing topics, zoals het Google Analytics User Conference (www.gauc.nl) en het Search Congres (www.searchcongres.nl). De uitgelezen mogelijkheid voor Arno om met alle experts uit het veld in contact te komen en op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen!
Aanmelden
Kom op vrijdagmiddag 5 februari 2016 naar deze bijzondere clinic bij Beeckestijn Business School en meldt u nu gratis aan. De clinic wordt gehouden van 13:00 tot 15:00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12:40 uur. Deelname is gratis.
#kennisdelen
Delen is vermenigvuldigen. Bij Beeckestijn Business School delen we graag onze vakkennis. Niet alleen via onze docenten en de colleges van de diverse opleidingen. Ook organiseren we regelmatig clinics; 2 uur durende kennissessies over een bepaald onderwerp die voor iedereen gratis toegankelijk zijn. Of we publiceren regelmatig whitepapers; kennisdocumenten over een bepaald onderwerp die gratis te downloaden zijn via onze website. Bij alle activiteiten houden we rekening met de praktische toepasbaarheid va de kennis die we aanbieden; we helpen u met tips & trics, stappenplannen of andere handige handvatten die u helpen de opgedane kennis direct te vertalen naar uw eigen situatie en werkomgeving.