Wij nodigen u uit om op donderdag 28 januari a.s. vanaf 13.30 uur het seminar Customer Journeys in the Digital World bij te wonen.
De end-to-end customer journey – of wel het volledige traject dat een klant met uw organisatie ervaart – wordt steeds complexer door de digitale wereld en de losse multi-channel contactpunten die daar uit voortvloeien. Klanten verwachten een consistente ervaring, welk kanaal ze dan ook gebruiken. De uitdaging met deze losgekoppelde journeys is dat bedrijven deze meerdere losse kanalen als complex en duur zien, waar klanten deze vaak als inefficiënt en frustrerend ervaren. Daarnaast ontstaan geen geintegreerd klantbeeld en geen geintegreerde rapportage.
Dat kan ook anders, door gebruik te maken van optimale, geintegreerde Customer Journeys die zowel de klant en het bedrijf ten goede komen. Deze journeys omvatten cross-touchpoint bewegingen (bv van web naar contact center), het gebruik van verschillende kanalen binnen elk touchpoint (zoals bijvoorbeeld multimodaliteit en kanaal selectie) en het gebruik van proactieve meldingen (herinneringen en status updates). Dit verandert het gedrag van klanten en vermindert hun inspanning, terwijl het de efficiëntie van uw organisatie verbetert.
Registreer nu en kom luisteren naar hoe Genesys met partner DDM Consulting een oplossing biedt voor een efficiënte en zorgeloze geintegreerde omnichannel infrastructuur, luister naar het praktijk-case van TMG (Telegraaf Media Groep) en hoe men daar de stappen heeft gezet naar een modern digitaal contactcenter en ervaar tenslotte in een live demo hoe geintegreerde Customer Journeys werken.
