Tijdens de online clinic op 30 oktober helpt Frank Peters je met de crisiscommunicatie-aanpak voor de tweede ronde van de pandemie.
Crisiscommunicatie tijdens de eerste coronagolf was relatief eenvoudig. We waren immers allemaal slachtoffer van deze crisis, die ons overviel. En de communicatie werd vooral bepaald door de instructies van de overheid en het RIVM. Maar hoe pak je dat aan bij de tweede golf? Kunnen we ons dan nog verschuilen achter de slachtofferrol? En wat verandert er dan aan de crisisorganisatie, de communicatie en vooral ook voor het leiderschap in de crisis. Ontdek het tijdens de online clinic.
Datum: vrijdag 30 oktober
Tijd: 13:00 – 15:30 uur
Locatie: Live-stream
Prijs: Gratis
Wat kun je verwachten?
In deze clinic helpt crisisexpert Frank Peters je voorbereiden op de crisiscommunicatie-aanpak voor de tweede ronde van de pandemie. Daarbij komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Afwijkende reputatiedrivers in deze bijzondere crisis
- De beleids- en communicatiedilemma’s
- Het slachtofferperspectief
- De rol van de medewerkers en de leider binnen jouw organisatie
- De voorbereiding van passende communicatie.
Voor wie is deze clinic?
De clinic is interessant voor iedereen die binnen een organisatie verantwoordelijk is voor crisiscommunicatie en daarmee bescherming van de reputatie.
Over Frank Peters
Frank is oprichter en eigenaar van VIRTUS Communications. Vanuit zijn bureau geeft hij strategisch advies aan opdrachtgevers in het bedrijfsleven, non profit en de overheid. Frank is docent reputatiemanagement & crisiscommunicatie bij Beeckestijn Business School en een aantal universiteiten en veelvuldig spreker op congressen en seminars. Hij heeft een zestal vakboeken gepubliceerd over reputatiemanagement, crisiscommunicatie en woordvoering.
Aanmelden
Meld je gratis aan voor clinic op 7 oktober van Beeckestijn Business School. Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie over de live-stream. Ik ben erbij >>