In deze breakout-sessie op Engage, hoort u hoe AXA Insurance UK, een van de grootste verzekeraars in het Verenigd Koninkrijk, de klanttevredenheid vergroot, service efficiëntie optimaliseert en strategische toegevoegde waarde creëert met Verint … Lees verder
Hoe maakt Noordhoff de overstap van traditionele uitgeverij naar een bedrijf dat digitale leeroplossingen maakt?
Leren doe je je hele leven lang. Leven in een digitale kennismaatschappij betekent dat we ons hele leven leren. Daarom is Noordhoff Uitgevers er voor iedereen die leert en voor iedereen die anderen helpt leren. Hoe maak je de overstap van een … Lees verder
Hoe krijgt een medewerker meer invloed op het rooster en blijft toch flexibel inzetbaar bij Nationale Nederlanden
Hoe vergroot je de invloed van een medewerker op zijn rooster en zorg je dat de bezetting toch voldoende wordt afgestemd op de behoeften van de klant? Hoe verhoog je hierdoor de medewerkertevredenheid in een klantcontactcenter? Als WFM-er bij … Lees verder
Employee Engagement – het dream team van Callexcell
In deze digitale tijd, richten veel bedrijven zich steeds meer op innovatie, artificiële intelligentie en digitalisering. Toch is het belangrijk om er rekening mee te houden dat naast de technologische evolutie, mensen de belangrijkste troef van een … Lees verder
Een online community: terug naar relevantie en invloed – de lessen en successen bij CNV
Het leden aantal loopt terug voor vakbonden in Nederland. Daarmee rijst de vraag: hoe worden we en blijven we relevant voor werkend Nederland. Hoog tijd voor een nieuwe aanpak. Met de introductie van een online CNV community, gebruikmakend van de … Lees verder
OHRA-Delta Lloyd keynote op Engage 26 september
Met trots kondigen we vandaag de volgende Engage on the Road Benelux keynotespreker aan: Maud Martens. Maud is Manager Contact Center and Operations bij OHRA-Delta Lloyd en neemt u op 26 september mee in de initiatieven van OHRA om het klantcontact … Lees verder
Schuif aan bij Verint Boulevard met Beau van Erven Dorens op Engage on the Road Benelux, 26 september, ‘s-Hertogenbosch
Het is bijna tijd voor Engage on the Road Benelux - dé interactieve conferentie waar Verint klanten en relaties al hun kennis en ervaring delen en ontdekken hoe zij het maximale uit hun Verint oplossingen kunnen halen. Een dag die u niet mag … Lees verder
De business case van Knowledge Management – webinar 1 juni
De business case van Knowledge Management Knowledge Management webinar op 1 juni 2017 - 15:00 uur CET (Nederlandse tijd) Het is bekend dat kennismanagement een positief effect kan hebben op de beleving van de klant en voor de efficiëntie van uw … Lees verder
Analytics en ROI – webinar 1 juni
Analytics en ROI – Building a Business Case Analytics webinar op 1 juni 2017 - 10:00 uur CET (Nederlandse tijd) Veel ondernemingen investeren momenteel in Analytics. Steeds meer organisaties willen meer data gedreven werken en hebben de middelen … Lees verder
[Business case webinars] Analytics en Kennismanagement 1 juni 2017
Maak de customer engagement business case! Twee interactieve Nederlandstalige webinars op donderdag 1 juni 2017 Wat is de business case voor Analytics en Knowledge Management oplossingen? Welke uitdagingen kunt u hiermee adresseren? Experts van … Lees verder