Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) voegt nieuwe functionaliteiten toe aan zijn Enterprise Feedback Management™-oplossing (EFM). Voorbeelden van toevoegingen aan de bekroonde EFM-oplossing zijn meer opties voor mobiele SMS-delivery en geavanceerde … Lees verder

- Verint
- Paasheuvelweg 1
- 1105 BE Amsterdam Zuidoost
- T. +31 20 799 19 00
- Neem contact op:
- Menno Schuurman
- T. +31 20 799 19 00
- E. info.nl@verint.com
- W. http://nl.verint.com/
Hoe krijg je echte customer engagement?
Uw klanten zijn uniek. In hun behoeften, manier van communiceren en hun verwachtingen. Maar hoe kunt u die unieke kenmerken ontdekken? En hoe gebruikt u die voor echte betrokkenheid?
Wat is Customer Engagement?
Echte betrokkenheid van uw klant bij uw bedrijf of merk. Het gaat dan om alle interacties die tijdens de customer journey plaatsvinden. Ongeacht of dat voor, tijdens of na een transactie is. Persoonlijk, telefonisch en online.
Waarom zo belangrijk?
Customer engagement helpt bij het opbouwen van sterkere relaties, het verhogen van de klantloyaliteit, het verlagen van kosten, het verminderen van risico's en het maximaliseren van omzet.
Wie kan u helpen?
Met de Customer Engagement-oplossingen van Verint kunt u de customer experience echt veranderen. Denk aan consistente, contextuele en persoonlijke ervaringen die ertoe doen, ongeacht welke contactkanalen klanten gebruiken. Verbreed uw focus van één klantervaring op een bepaald moment naar het stimuleren van klantloyaliteit en customer engagement.
Lees verder op nl.verint.com/customer-engagement.
Uw klanten zijn uniek. In hun behoeften, manier van communiceren en hun verwachtingen. Maar hoe kunt u die unieke kenmerken ontdekken? En hoe gebruikt u die voor echte betrokkenheid?
Wat is Customer Engagement?
Echte betrokkenheid van uw klant bij uw bedrijf of merk. Het gaat dan om alle interacties die tijdens de customer journey plaatsvinden. Ongeacht of dat voor, tijdens of na een transactie is. Persoonlijk, telefonisch en online.
Waarom zo belangrijk?
Customer engagement helpt bij het opbouwen van sterkere relaties, het verhogen van de klantloyaliteit, het verlagen van kosten, het verminderen van risico's en het maximaliseren van omzet.
Wie kan u helpen?
Met de Customer Engagement-oplossingen van Verint kunt u de customer experience echt veranderen. Denk aan consistente, contextuele en persoonlijke ervaringen die ertoe doen, ongeacht welke contactkanalen klanten gebruiken. Verbreed uw focus van één klantervaring op een bepaald moment naar het stimuleren van klantloyaliteit en customer engagement.
Lees verder op nl.verint.com/customer-engagement.